Riël Notermans schreef:Je krijgt van mij de routebeschrijving, en die ga je rijden, en aangeven waar de route niet meer klopt / verbeteren
Ik wacht je route af,groeten.
Riël Notermans schreef:Je krijgt van mij de routebeschrijving, en die ga je rijden, en aangeven waar de route niet meer klopt / verbeteren
ok, binnenkort!Patrick schreef:Riël Notermans schreef:Je krijgt van mij de routebeschrijving, en die ga je rijden, en aangeven waar de route niet meer klopt / verbeteren
Ik dacht ze al te herkennen, groene heb ik al eerder gezien dus vandaar dat ie mij herkende, witte heb ik hier wel eens op het forum gezien.Jean-Paul-S schreef:Volgens mij zijn veel mensen van tnm ook thuis aan de klus, of met andere werkzaamheden bezig.
De groene 16v is waarschijnlijk van Danny uit Maastricht:) Een witte 16v staat volgens mij alleen ergens in omstreken van Voerendaal.
Leuk feli!Rik schreef:Ik heb m'n crib hier in raar (meerssen) zo goed als in orde en ben terug van vakantie dus kan er de volgende keer ook weer bij zijn
Meersj? Lachen, zal volgende week eens kijken ofik wat kan vinden ;0Rik schreef:Ik heb m'n crib hier in raar (meerssen) zo goed als in orde en ben terug van vakantie dus kan er de volgende keer ook weer bij zijn
Jep, ik schud de routes niet uit de mouw he, maar krijg er zo een. Heb nu last van een niet-werkende gmail.Patrick schreef:Ik ben jaloers op andere topics,waar lekker gepost wordt enzo...
Riël ik heb nog niets van je vernomen,...had er graag wel tijd voor gehad om de route te rijden
PMPatrick schreef:Riël Notermans schreef:Je krijgt van mij de routebeschrijving, en die ga je rijden, en aangeven waar de route niet meer klopt / verbeteren
Is goed Bram, zeker in orde om elkaars 5jes eens te bekijken.Bram (vospower) schreef:Bram heeft z'n revisiset binnen, dus het blokje wordt langzaam weer opgebouwd!
Langzaam = maanden.... dus zal na de winter ergens weer rondrijden![]()
grtz Bram
ps. Patrick, tijd om eens je 5jes te bekijken?
Ach Bram, ik kom ook met de VW. Dan is Peugeot tenminste nog een beetje Frans.Bram (vospower) schreef:snap je intentie, maar het is altijd jammer als ik er met een peugeot 309 sta ipv een GT tje...
Time for planning!
oke deal... wij moeten ook nog een bijpratenRob schreef:Ach Bram, ik kom ook met de VW. Dan is Peugeot tenminste nog een beetje Frans.Bram (vospower) schreef:snap je intentie, maar het is altijd jammer als ik er met een peugeot 309 sta ipv een GT tje...
Time for planning!
Bram,Bram (vospower) schreef:oke deal... wij moeten ook nog een bijpratenRob schreef:Ach Bram, ik kom ook met de VW. Dan is Peugeot tenminste nog een beetje Frans.Bram (vospower) schreef:snap je intentie, maar het is altijd jammer als ik er met een peugeot 309 sta ipv een GT tje...
Time for planning!![]()
a.s. donderdag?
Frans duits engels het zal wat,als er mensen komen is het al leukRob schreef:Ach Bram, ik kom ook met de VW. Dan is Peugeot tenminste nog een beetje Frans.Bram (vospower) schreef:snap je intentie, maar het is altijd jammer als ik er met een peugeot 309 sta ipv een GT tje...
Time for planning!
en eentje in maastricht, ook een rode, mét stickersJean-Paul-S schreef:Zag net een rood/roze gtt voorbijrijden op de a2 in Born, volgens mij van iemand hier toch?