Dat is al 8 dan, nog 1 die moet betalen en 1 vrijwilliger, IEMAND?Xabre schreef:Sorry ik ben de schuldige. Nu net gelijk overgemaakt. Moet er morgen zijn.

Dat is al 8 dan, nog 1 die moet betalen en 1 vrijwilliger, IEMAND?Xabre schreef:Sorry ik ben de schuldige. Nu net gelijk overgemaakt. Moet er morgen zijn.
Net teveel regen? helemaal geen regen.Erik (Schepjes) schreef:Nog mailtje van Tim:
Hallo Erik,
Ik kijk nu naar de weersvoorspelling en dat ziet er nog twijfelachtig uit, we moeten wel een beetje aardig weer hebben, dus niet teveel regen.
Eh, dit betekend zelf poetsen hè. Uit ervaring kan ik zeggen dat je de week erna last hebt van je schouderdennisje030 schreef:Ik heb geen idee of er nog plek is maar mijn Clio mag zeker wel een keer onder handen genomen worden!
Als het goed is zou ik het geld terug krijgen, thnx iig.Erik (Schepjes) schreef:Krijg jij het eigelijk terug joopie?
Op Astra tuning club staat ook al een topic..
Hop, mailtje sturen en betalen, gegevens staan paar pagina's terug.dennisje030 schreef:Ik heb geen idee of er nog plek is maar mijn Clio mag zeker wel een keer onder handen genomen worden!
Erik (Schepjes) schreef:Met 9 mensen kan het ook door gaan zegt Timmie.
Weersverwachtingen zijn ook goed, dus Dolf kom op...
Wow Erik, wat sarcastisch.Erik (Schepjes) schreef:Dat is de instelling![]()
Zal leuk zijn met je kart GPtje, als iedereen er zo overdacht, best saai in je ééntje rondjes rijden op een lege kartbaan
Poetsen in de zon is een onbekend GO! Dat is het leuke juist. Het is zondag niet te warm, en de producten van Poorboy's World (een van de beste merken in ons assortiment) kunnen probleemloos in de zon gebruikt worden.Tom schreef:Probeer het leuk te houden hier jongens. Ik kan me overigens goed voorstellen dat hier de nodige personen denken dat het binnen is Erik. Auto's in de zon poetsten is idd een bekende no-go.
Bij Easterwood kan je inderdaad met een auto of 8 binnen staan, de rest staat dan buiten.Adinsx schreef:Van mij mag het doorgaan hoor, ik red me wel![]()
Maar had verwacht dat het binnen zou zijn, met AW staan we ook altijd binnen. Daarnaast sommige producten kun je niet in de zon gebruiken, met name meguairs...
Laat ze de loods maar wat verder leegruimen zodat we met 10 auto's naar binnen kunnen
Graag gedaan, ik had het eerder willen doen, maar het is de afgelopen weken een gekkenhuis geweest hier. Al onze weekenden zijn volgepland en we hebben veel mensen / clubs moeten teleurstellen. Dan steekt het me een beetje als er mensen bang gaan worden omdat de clinic buiten is.Arco Straver schreef:Bedankt voor het erop inhaken Tim.
Wat een zooitje ongeregeld, ik zit thuis gekluisterd dus ik ga deze soap wel volgen.Erik (Schepjes) schreef:prima joh.
Zal morgen even Tim mailen van Carclean.nl dat het niet door gaat, omdat sommige mensen niet in hun agenda kunnen kijken, bedankt.
EDIT: Mailtje de deur uit, en gevraagd hoe nu verder met de betalingen.
Stuk of 15 kon ook de laatste keerCarclean.nl schreef:Bij Easterwood kan je inderdaad met een auto of 8 binnen staan, de rest staat dan buiten.Adinsx schreef:Van mij mag het doorgaan hoor, ik red me wel![]()
Maar had verwacht dat het binnen zou zijn, met AW staan we ook altijd binnen. Daarnaast sommige producten kun je niet in de zon gebruiken, met name meguairs...
Laat ze de loods maar wat verder leegruimen zodat we met 10 auto's naar binnen kunnen
Een van de redenen waarom je Meguiar's niet zou moeten gebruiken![]()
En de schaduw is er ook, don't worry allemaal!
rimwax....how typical, Merijn...
Dit dacht ik dus ook al..Arco Straver schreef:
Het is al tijden bekend wat de datum is en niet om het 1 of ander, geeft dit niet echt een goede indruk van de RTC als geheel naar onze sponsor als ik zo vrij mag zijn dit te zeggen op persoonlijke voet.