de oude clio van me broer gezocht..
1 goedeavond alleen.......... ik had een vraag, want ik ben namelijk nieuwschierig of de clio van mij broer nog rondrijd .. en of hij op dit forum zit?? het gaat om een blauw metallic cliotje 1.8 16v.. was toen mij broer hem nog had aardig verlaagd devil pijp eronder en goudkleurig bbs dtm velgjes,en getuned tot ongeveer 170 pk..of dat nu nog is?? weet het kenteken toevallig ook nog uit me kop haha.. dat was (gj-vn-69) als iemand het weet, of ben je toevallig de eigenaar.. zou ik het graag horen en foto,s willen zien in welke conditie dat ie is.. was altijd een super mooi bakkie.. luco weet ook nog wel hoe mooi ie was denk
groete

Laatst gewijzigd door 206 rc op vr 15 sep 2006 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja die had die nooit weg moeten doen
was echt een hele mooie clio

was echt een hele mooie clio

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jezus man heb jij alle paginas van dit forum doorgenomen ofzo????AnthonyR schreef:Hij is 1 keer gespot door een forumgebruiker. maar dat was in 2002 in Utrecht.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij bestaat nog wel en is dit jaar verkocht
Datum eerste afgifte Nederland 22 april 1993
Datum eerste toelating 22 april 1993
Datum aanvang tenaamstelling 8 april 2006
Vervaldatum APK 10 maart 2007
Datum eerste afgifte Nederland 22 april 1993
Datum eerste toelating 22 april 1993
Datum aanvang tenaamstelling 8 april 2006
Vervaldatum APK 10 maart 2007
ja tis indd zonde dat ie is weggegaan... liep als de tering weet ik nog wel was ook alles aan gedaan zo ongeveer... maar na 3 keer de chinchromesringen of hoe je het ook spelt... haha..eruit geknald te zijn heeft ie toen besloten m weg te doen
maarja ben wel benieuwd of tie nog zo snel is enzo.. kijk das al een goed teken dat ie in ieder geval nog rijd....

ik heb hem meer dan een jaar gehad. echt super kar, maar na 4 dagen lagen de krukas lagers er uit kras in de zuiger of cilinder of zo, ik heb hem gereviseerd bij de twentse motoren revisi. en een poos plezier van gehad
ik heb een boel moeten vervangen en kon het niet meer opbrengen. de laatste keer zat er een gat in de bak en had het gehad met de auto. heb hem vekocht
en heb elke dag nog spijt!! rij nu in een audi a3 1.8 turbo
en wil graag weer een reno.
ik heb een boel moeten vervangen en kon het niet meer opbrengen. de laatste keer zat er een gat in de bak en had het gehad met de auto. heb hem vekocht

nou dat ding is wel een eind hiervandaan gegaan dan... mijn broer had ook veel stukken.. ding is in bezit geweest van van der pol uit wijk hij heeft het ding gruwelijk latten opfokken.. en daardoor mede ging de versnellingsbak er telkens aan.. toen hebben ze die ringen vast gelast.. en daarom had jij waarschijnlijk een gat in je bak.. was ie toen jij hem had ook nog zo snel?? en bij welke garage heb jij m gekocht? hij heeft op de testbank gestaan bij speed center in geldermalsen .. en uit de test bleek dat ie 170 pk had.. groete
Net of je n bak aan gort trekt met
170pk. Dat heeft maar 1 oorzaak en dat is niet kunnen rijden
.. IMHO

hij was volgens mij niet zo snel meer. maar de bak zat in het midden onder een gat was verder ook niks kapot aan. heb voor noot toen het gat gedicht met kneedbaar aluminium tot ik hem heb vervangen. en toen kon ik er gewoon alles mee wat ik eerder ook deed. waarschijnlijk is er een steen onder de auto tegen de bak geslaan, want je kon aan het gat zien dat ie van buiten er in was geslaan. dus ik denk niet dat het aan mijn rij kunsten ligt.
ik heb hem verkocht aan een jongen in de buurt van amersfoort.die deed met mini's en had deze voor er bij dagelijks gebruik zij hij.
ik heb hem verkocht aan een jongen in de buurt van amersfoort.die deed met mini's en had deze voor er bij dagelijks gebruik zij hij.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
koop een renault man206 rc schreef:rs is indd leuk ja... rijd er hier 1 in de straat loopt ok aardig zon ding ja heb zelf een peu 206 rc

-
koop die Racevijf van lucoLuco/Alpine-racer schreef:koop een renault man206 rc schreef:rs is indd leuk ja... rijd er hier 1 in de straat loopt ok aardig zon ding ja heb zelf een peu 206 rc![]()
![]()

dat wil wel

btje ontopic... 
weet niemand waar dat ding nu rondrijd dan?

weet niemand waar dat ding nu rondrijd dan?
Zijn d'r geen foto's van?
Oh, oke, misschien dat ik de auto wel ken, maar dan heb ik er wel een fototje van nodig.
Dan ken ik hem denk ik niet. 

206 rc schreef:kenteken is GJ-VN-69. blauw metallic toendertijd goudkleurige bbs dtm velgen eronder en een devil pijp..
Datum eerste afgifte Nederland Info 22 april 1993
Datum eerste toelating Info 22 april 1993
Datum aanvang tenaamstelling Info 8 april 2006
Vervaldatum APK Info 10 maart 2007
In 2002 wel es gespot door iemand hier op het forumQuote:
On 2002-04-20 11:51, Robert dB wrote:
Quote:
Goose wrote:
Gespot: 18/4/02 om ong. 18:50u op de Amsterdamse straatweg te Utrecht
Clio, blauw, mooi verlaagd en van die williams "gouden" velgen eronder...
Kenteken:GJ-VN-69
Een bekende hier op het forum?
Was het een echte Williams, of een 16v?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... -VN-69.jpg[/img]ARNO16V schreef:Zijn d'r geen foto's van?
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... N-69-2.jpg[/img]
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... N-69-3.jpg[/img]
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... N-69-4.jpg[/img]
Staat nu te koop in Alphen aan den Rijn...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: R19.R
raped and uglyIvo van Achthoven schreef:Zonde hoe ie er nu bijstaat....

shit wat zonde zeg!!! dat de ex auto van mijn broer zo is toegetakeld. hij was mooi williams blauw met mooie goedkleurige dtm velgen eronder en netjes verlaagd. als hij nog zo netjes origineel was als toen had ik hem willen hebben maar helaas!!!!! groeten
omg wat zonde...