Met zo'n BH krijg je toch nog steeds steenslag op je bumper? Of is dat de nieuwe uitdaging tijdens het rijden, stenen precies op de punt van de motorkap raken?
Tim schreef:Met zo'n BH krijg je toch nog steeds steenslag op je bumper? Of is dat de nieuwe uitdaging tijdens het rijden, stenen precies op de punt van de motorkap raken?
onzin dingen idd, maar ze doen dat op de motorkap aangezien deze roest bij steenslagen een bumper niet...
tenminste dat werd mij ooit verteld
kicke bakkie dit verders hoor.. beetje jammer van een sierkooi eigenlijk maar goed, zal er wel bij horen
Mooi ding hoor en zo'n BH heeft wel degelijk nut, had ik er 1 op die van mij gedaan afgelopen winter had het me 2 nare steenslag petsen op m'n motorkap minder gehad waar nu de blanke lak vanaf ligt
ja tuurlijk, dan hadden ze wel op je bumper / grill / voorruit of a-stijl gezeten........Zo'n ding koop je echt voor de looks volgens mij, kan me niet voorstellen dat je anders moet doen
Tom schreef:ja tuurlijk, dan hadden ze wel op je bumper / grill / voorruit of a-stijl gezeten........Zo'n ding koop je echt voor de looks volgens mij, kan me niet voorstellen dat je anders moet doen
Ik zou niet weten waarom, meetings gaat hij er gewoon vanaf.
Dat ie steenslag tegen moet gaan prima, kan ik me nog wel iets bij voorstellen dan als je er alleen van meeting naar meeting mee rijd..
Maar ik zag laatst zo'n bami-lip op een meeting de auto parkeren, kofferklep open.. pakt ie die BH van 'm er uit en schuift ie 'm op de motorkap onder het motto van "kijk eens, ik heb een showauto"
ach, een auto is om te gebruiken. Als je dan steenslag hebt dan maar liever eerlijk verdeeld over de auto . En laat je zo'n ding te lang zitten dan komt er een hoop stof/vuil onder wat evengoed gaat krassen en je loopt het risico dat je lak onevenredig verkleurd.
Tom schreef:ach, een auto is om te gebruiken. Als je dan steenslag hebt dan maar liever eerlijk verdeeld over de auto . En laat je zo'n ding te lang zitten dan komt er een hoop stof/vuil onder wat evengoed gaat krassen en je loopt het risico dat je lak onevenredig verkleurd.
Er word ook geadviseerd hem niet langer als een week achter elkaar erop te laten of hem in ieder geval tussen door er onder schoon te maken.