Kartmeeting Oldenzaal-> Dinsdag 20 juli!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die zit nog met de laptop op schoot op het toilet te fappen .... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hMerijn schreef:Laten we dat niet doen...Dan gewoon 2 verschillende GP's. Ik vind het altijd zuur als je niet bij die snelste mensen zit en ineens niet meer mag rijden.

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Bij deze! En voor de rest van de rukkers, wel een beetje vaag maar dan doe je er maar wat fantasie bijMerijn schreef:Prioriteiten stellen, kerel!!

[img]http://i31.tinypic.com/23s6jia.jpg[/img]
@ Tom
Ja voel ze ook wel, verder geen blauwe plekken omdat ik dat krappe kuipje eruit gegooid heb. Dat past bij mij niet en bij jou zo te horen ook niet

Yes dat is d'r. Nu is het meteen weer veel makkelijker om die tietjes (althans, ze was zelf wel klein maar d'r boeien hadden een best formaat) er bij te denken 
Voel het karten nog een klein beetje in m'n armen en zelfs benen, maar 't is ook wel eens erger geweest. Ik paste precies in dat rubber kinderstoeltje dus open plekken op m'n heupen zijn me dit keer bespaard gebleven. Wel een plek aan de binnenkant van m'n knie (stuurstang). Is weer eens wat anders dan in de Astra na een rondje ring (buitenkant knie, raamslinger)

Voel het karten nog een klein beetje in m'n armen en zelfs benen, maar 't is ook wel eens erger geweest. Ik paste precies in dat rubber kinderstoeltje dus open plekken op m'n heupen zijn me dit keer bespaard gebleven. Wel een plek aan de binnenkant van m'n knie (stuurstang). Is weer eens wat anders dan in de Astra na een rondje ring (buitenkant knie, raamslinger)
Nergens last van 
Zowel niet van rare vage plaatjes
En als niet van pijnlijke plekken, die 'kussentjes' in die stoeltjes pasten precies goed

En als niet van pijnlijke plekken, die 'kussentjes' in die stoeltjes pasten precies goed

Jij reed ook gedeeltelijk op zachte ondergrondPriyantha schreef:Nergens last van

jullie hebben zeker als een stel losgeslagen geile makrelen zitten lonken naar dat groepie veel te jonge meisjes met pukkeltjes en donshaartjes?
moehehehehe
moehehehehe
Immer wieder die verdammte Holländer
Jammer dat de foto wat vaag is, maar de herinneringen van die klonten komen weer prima boven. 
De volgende keer moeten we er gewoon bij gaan zitten... Die jonge meisjes weten toen niet wat ze moeten zeggen, laat staan dat ze NEE zeggen.

De volgende keer moeten we er gewoon bij gaan zitten... Die jonge meisjes weten toen niet wat ze moeten zeggen, laat staan dat ze NEE zeggen.

Wat een potje karten al niet te weeg brengt.....
Vanavond gaan David en ik kijken bij de bedrijvencompetitie in Oldenzaal, wedstrjden in het donker met die paar lampen aan..... ben benieuwd.
Morgen gaan we weer want David en ik hebben beloofd dat oma ons morgen mag trakteren op een paar heats.
Dat vindt ze prachtig en het zou onbeschoft zijn haar dat te weigeren dus moeten we maar weer
. Toch?
Dan gaan we ook effe praten over een paar data waarbij we afgelopen zondag nog eens dunnetjes maar dan anders over kunnen doen

Vanavond gaan David en ik kijken bij de bedrijvencompetitie in Oldenzaal, wedstrjden in het donker met die paar lampen aan..... ben benieuwd.
Morgen gaan we weer want David en ik hebben beloofd dat oma ons morgen mag trakteren op een paar heats.

Dat vindt ze prachtig en het zou onbeschoft zijn haar dat te weigeren dus moeten we maar weer

Dan gaan we ook effe praten over een paar data waarbij we afgelopen zondag nog eens dunnetjes maar dan anders over kunnen doen

Die modus staat even on-holdSteven schreef:'De herinering komt boven', ik weet in watvoor vorm![]()
@Raymundo, je weet toch hoe Timmie82 is, nou gewoon zo...Timmie82 schreef:'Hoi, ik ben Tim'

Karten at night lijkt me ook wel vet. Echt balen dat we geen buitenbaan meer hebben in de buurt..
OK Folks; het laatste nieuws:
OP VELER VERZOEK;
Zaterdag 26 September tussen 15.00 en 17.00
kunnen we het nog eens overdoen maar dan met een finale om 16.30 die 15 minuten duurt .
Minimaal 10 deelnemers, slechts 39 euro pp inclusief vrije training (15.00), kwalificatie (15.30), kleding, helm en drie te winnen trofeen!
(Dit keer wel van te voren , voor 21 september, over te maken graag:
was me iets te spannend of de meesten wel zouden komen....)
belangstellenden:
-David
-Dolf
-Ferdy
-Jacco
-Merijn
-Priyantha
-Ray
-Robke
-Ronald
-Steven
-Timmie
-Tom
Komt u maar
OP VELER VERZOEK;
Zaterdag 26 September tussen 15.00 en 17.00
kunnen we het nog eens overdoen maar dan met een finale om 16.30 die 15 minuten duurt .
Minimaal 10 deelnemers, slechts 39 euro pp inclusief vrije training (15.00), kwalificatie (15.30), kleding, helm en drie te winnen trofeen!
(Dit keer wel van te voren , voor 21 september, over te maken graag:
was me iets te spannend of de meesten wel zouden komen....)
belangstellenden:
-David
-Dolf
-Ferdy
-Jacco
-Merijn
-Priyantha
-Ray
-Robke
-Ronald
-Steven
-Timmie
-Tom

Komt u maar

Laatst gewijzigd door dolf jans op do 27 aug 2009 10:26, 8 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Moet wel weer lukken tegen die tijd ! 

Zijn de foto's al ergens online?
Gisteravond werden er zo'n 10 stop and go penalties uitgedeeld tijdens de 1-uurs race.Tom schreef:ojee. Rob de beuker![]()
@ Dolf. voor dat geld en met die rustpauzes mogen we natuurlijk wel 10min oefenen en 10 min kwalificeren zeker
Dus als Robke nog een paar rondjes wil rijden.......