Hessel schreef:Rik schreef:ziet er echt nog goed uit die 2.5l en niet duur.
volgende meeting ben ik er ook weer bij als het voorSynchro schreef:
die is echt het leukst:
als het voor cocktail!
Hahaha sorry stukje vergeten

Hessel schreef:Rik schreef:ziet er echt nog goed uit die 2.5l en niet duur.
volgende meeting ben ik er ook weer bij als het voorSynchro schreef:
die is echt het leukst:
als het voor cocktail!
Rob schreef:Pat, dat is een zwarte GTturbo, dus ook C1J motor. Ik heb de eigenaar gesproken (woont op St Pieter) en hij heeft een gewone R5 laten ombouwen tot cabrio. Deze wagen heeft nog een tijdje met Belgisch kenteken rondgereden (waarschijnlijk daarom een import kenteken). Ik heb op de 'oude' 5gt.nl site nog een plaatje van deze wagen ge-upload.Chris schreef:Toegevoegd:
patrick 21TURBO schreef:Gespot,
Een wel zeer mooie en zeer gave en in buitengewone staat EBS,kleur zwart
Hij reed voor mij langs op een kruising,en ik vondt em zo gaaf dat ik bijna vergat het kenteken te noteren.
58-FL-ND Weet jij misschien meer Chris
En ik kan je niet meer dan gelijk geven, het is een erg nette GT turbo cabrio.
Ik denk dat het moeilijk is om in de vakantie mensen bij elkaar te krijgen.Joopieboy schreef:Deze maand nog een meeting houden of is er geen animo voor met dit te mooie weer?
hehewilco blue schreef:ik zal me ook eens open stellen dan.
voor een datum bedoel ik he
Gezellig!Synchro schreef:Donderdag 27 augustus? ik praat bram gewoon na![]()
-Steef(Synchro)
Bram (vospower) schreef:Joopieboy schreef:Synchro schreef:Donderdag 27 augustus? ik praat bram gewoon na![]()
-Steef(Synchro)
Gezellig!
Donderdag 27 augustus:
- Steef(Synchro)
- Joopieboy
- Bram (maybe wel wat later, hopelijk met ruudje mee![]()
- Ruudjuh (Ik help het je hopen bram)
-
Ja het verwonderde me dat wij de voorpagina hadden,wij hebben inderdaad meegedaan aan de commercial die opgenomen wordt voor de brand.Rob schreef:En wie staan er deze zondag op de voorpagina van het zondagsnieuws, editie Maastricht?
Jawel, vol in beeld: Patrick Bank en Dave de Neger!
Het gaat over het opnemen van een reclamespotje voor Brand bier, dus nu maar hopen dat deze 2 prominente TNM-er (de een van een tijdje terug) ook op de nationale TV te zien zijn. Ik heb helaas geen scanner en kan de digitale versie niet vinden van het zondagsnieuws, maar ik denk dat vast iemand hier de voorpagina kan zetten.
Ik moet helaas vanavond overslaan, mn broer gaat morgen trouwen en krijg het niet allemaal voor vanavond geregeld. Volgende keer ben ik er bijJoopieboy schreef:Donderdag 27 augustus:
- Steef(Synchro)
- Joopieboy
- Bram (maybe wel wat later, hopelijk met ruudje mee![]()
- Ruudjuh (Ik help het je hopen bram)
-
-
-
-
Even het lijstje netjes houden.
Riël Notermans schreef:NOg mensen die hier een Ardennenrit willen testen voor mij?
Maak er een gezellige Ardennen-donderdagavond van ofzoIk heb een route maar vrij weinig tijd.