ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Contacteer:
zo'n 2.08v megane vond ik ook niet zo snel eigelijk kon er redelijk achter blijven plakken met 1.6 16v..
Wat doen die dingen?
Wat doen die dingen?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Car: R19.R
Plus dat het best een zwaar blok is (in gewicht
).
Wel veel koppel, dus op tussen acceleratie zal die wat meer partij geven.
All show & no go inderdaad
andersom is leuker 
Wel veel koppel, dus op tussen acceleratie zal die wat meer partij geven.
All show & no go inderdaad

Vanavond op de snelweg kwam me een IMPREZA; 2.0 WRX SEDAN AWD voorbij gereden. Gelijk er ff achteraan gereden en daarna ingehaald. Op het moment van inhalen gaf de impreza gas, dus ik ook. Duurde heel even maar er werd vrij snel opgegeven. Aangezien ik ook een sub heb weet ik wat zo'n auto doet wanneer hij een beetje gekieteld is. Kreeg geloof ik nog wel een

Wat ik vandaag meemaak...., rijdt op de A58 richting Antwerpen met geruime tijd een VW Golf V R32 voor me....
We gaan de bocht in (de haakse bocht bij Philipe Morris), even terug naar 3 en gas erop...., de golf loopt nix uit, sterker nog ik loop iets in met de Clio.....en dit tot ver boven de 200
Had ik echt noooit verwacht, en de eigenaar in de Golf ook niet zo aan zn gezicht te zien toen ie eraf ging net voor Belgie
We gaan de bocht in (de haakse bocht bij Philipe Morris), even terug naar 3 en gas erop...., de golf loopt nix uit, sterker nog ik loop iets in met de Clio.....en dit tot ver boven de 200

Had ik echt noooit verwacht, en de eigenaar in de Golf ook niet zo aan zn gezicht te zien toen ie eraf ging net voor Belgie

Met welke auto was je Ivo? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hij loopt in met de Clio zegt ie, dus gokje een nieuwe Clio RS?ARNO16V schreef:Met welke auto was je Ivo?

@ ivo, die bocht is en blijft leuk! hoeveel mensen daar niet door heen durven is bijna niet voor te stellen.....
Project: GTT Blue Sport
Pfffttt, bedtijd voor mij denk ik 

Die bocht is idd geweldig, zeker als je 2 banen beschikbaar hebt..., ik was samen met vrouwtje in de Clio RSGerald schreef:Hij loopt in met de Clio zegt ie, dus gokje een nieuwe Clio RS?ARNO16V schreef:Met welke auto was je Ivo?![]()
@ ivo, die bocht is en blijft leuk! hoeveel mensen daar niet door heen durven is bijna niet voor te stellen.....

Een garage houder hier in het dorp heeft 2 van die dingen een "gewone"en een dsg. Heb er met de gtt wel eens een sprintje tegen getrokken vanaf 30 tot 200 bleef ik mooi op de bumper hangenIvo van Achthoven schreef:Wat ik vandaag meemaak...., rijdt op de A58 richting Antwerpen met geruime tijd een VW Golf V R32 voor me....
We gaan de bocht in (de haakse bocht bij Philipe Morris), even terug naar 3 en gas erop...., de golf loopt nix uit, sterker nog ik loop iets in met de Clio.....en dit tot ver boven de 200![]()

R5GTT. Drive it like you stole it
-
Vanuit Würzburg terug naar nederland wat verbaasde kopjes gezien tegen mijn oude lullen corolla 1.8sport
Fiat500 abarth geen kans
clio3rs kon me niet meer bijhouden bij 200+
golf v gti kielekiele
Heb wel een indruk dat een clio rs ph1/2 sneller zijn als de ph3?
@down
gewoon 1.8tsport 192pk
Fiat500 abarth geen kans
clio3rs kon me niet meer bijhouden bij 200+
golf v gti kielekiele
Heb wel een indruk dat een clio rs ph1/2 sneller zijn als de ph3?
@down
gewoon 1.8tsport 192pk
Laatst gewijzigd door Ricardo16V op di 18 aug 2009 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
corolla zeker niet standaard dan? ph3 moet wel het snelste zijn maar er zit maar heel weinig verschil in.
Ik heb een tijdje terug een keer achter zo'n celica t sport gehangen met de Clio III RS..., moest echt wel gasgeven maar bleef lekker bij hoor....
Jochem ook recentelijk een keer achter een Corolla T Sport gesport met zn gele 5 GTT op 0,9 bar boven de gasklep, bleef ie volgens mij ook lekker bij al dan niet sneller....

Jochem ook recentelijk een keer achter een Corolla T Sport gesport met zn gele 5 GTT op 0,9 bar boven de gasklep, bleef ie volgens mij ook lekker bij al dan niet sneller....

das grappig,
2 tal jaartjes geleden heb ik ook zo een t-sport (192 pk) mogen tegenkomen. Ondanks dat ik erg zwaar lag, met robert001 en DennisVR mee in de wagen, toch vollledig zoek gereden. Hoe die het ook probeerde, no chance at all, letterlijk zoek gereden. Het kereltje kon het absoluut niet waarderen en nam een zijstraat met blik op oneindig.
2 tal jaartjes geleden heb ik ook zo een t-sport (192 pk) mogen tegenkomen. Ondanks dat ik erg zwaar lag, met robert001 en DennisVR mee in de wagen, toch vollledig zoek gereden. Hoe die het ook probeerde, no chance at all, letterlijk zoek gereden. Het kereltje kon het absoluut niet waarderen en nam een zijstraat met blik op oneindig.

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jamaar -jo- jij was vast met je machtige 21T 
Gek hé

Gek hé

Gheghe 
Dat snap ik

Dat snap ik

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Vanavond maar weer eens de traditie hoog gehouden en de "Dailydrag" gedaan met Tim
Clio '91 1.4 vs. Seat Leon '09 1.9 TDI 1-1

Clio '91 1.4 vs. Seat Leon '09 1.9 TDI 1-1

-
- Contacteer:
Maar dan wel van behoorlijk sneller spul schat ik zo.-jo- schreef:zo machtig is ie nu ook weer niet hoor, ik verlies ook met regelmaat.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja ik weeg ook zoveel-jo- schreef:das grappig,

-
Gisteren op achteraf weggetjes een volvo S60 het leven zuur gemaakt, ding trekt wel ziek hard voor zo'n grote auto, maar bleef keurig op zijn bumper plakken.
Geinig en leuk detail wat die op zijn achterklep had staan:
I am the stig!

Geinig en leuk detail wat die op zijn achterklep had staan:
I am the stig!

-
Had nog niet eerder zo'n sticker gezien, dus vond hem wel humor
my other car is a calibra ?
Dan bevestig je nog even hoe je dom bent

my other car is a calibra ?

Dan bevestig je nog even hoe je dom bent

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die sticker kreeg je bij topgear magazine.. als je die op je auto plakt kon je wat winnen ofzo..vandaar dat er ineens bergen mensen met die sticker rijden 

Die AMG is van een vriend en meestal wordt er met beide boten getest op de snelweg of iets dergelijk. Tot 240 gaat het nog redelijk maar eens daarboven kan ik het helemaal schudden. Die dingen zijn ondanks hun gewicht echt wel snel !AnthonyR schreef:AMG's zijn vrij zwaar en de kleinste 63 heeft 453pkRS2 is toch zo'n oudere Audi met porsche motor + remmen? Die doet is van 340pk toch?
Met een RS2 bedoel ik wel een GT3

N49 , iddAnthonyR schreef:Jo ben je dan vaak te vinden op de weg richting Knokke ofzo?

wat men pad kruist en het wil proberen neem ik met alle plezier aan. Winst of verlies maakt me niks uit, tgaat gewoon om de fun en de kick.Ferdy schreef: daar noem je wel wat op he !
jah, komop, die vroeg er toch gewoon om ? De manier waarop ie effe de bocht ging aansnijden ???dennisvr schreef: Ja ik weeg ook zoveel(overigens waren we er al voorbij voor die kerel er erg in had
)