Bakkums schreef:Ben benieuwd naar de nieuwe resultaten, kwa vermogen en genot natuurlijk.
Moet zeggen het loopt goed zo. Zelfs met dit warme weer loopt hij prima. Wil niet weten met temperaturen onder de 0 als ik het vermogen maar op de weg krijg natuurlijk
Steven schreef:Zo op het oog lijkt dit slechts 2"?
Zou toch iets zoeken met minimaal 2.25 of direct 2.5"
Is geloof ik 2.5". De standard 182 uitlaat is dacht ik al 2.5". Maar ondanks dat stort hij toch behoorlijk in na 5500 rpm. Is er eigenlijk nog vraag voor een 2de hands 182 uitlaat. Heb ook nog wel een 182 uitlaat spruitstuk.
Jean-Paul-S schreef:Dat hoor ik graag van jou Misschien is het een leuk cadeau voor Kim
Hopelijk leest ze niet mee dan, anders is het geen cadeau meer...
Maar er is wel animo voor dus? Eerst ff kijken of ik deze week het nieuwe systeempje erop kan krijgen, dan laat ik het wel weten.
Laatst gewijzigd door Sander2 op di 4 aug 2009 7:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Orbisoud systeempje zit eronder. Geluid is iets meer aanwezig dan de standaard uitlaat maar absoluut niet storend. (Middendemper zit er nog tussen aangezien zonder je gezeur kan krijgen vanwege teveel geluid).
Auto moet nu weer gemapped worden. Wellicht ook nog iets meer druk rijden.
Zal binnenkort ff wat foto's posten.
Adinsx schreef:Toevallig de achterdempers van de 182 nog liggen en zijn die nog fatsoenlijk?
Binnen nu en een jaar kom ik aan nieuwe toe en dat zal wel een leuke duit kosten
Ja die heb ik liggen. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ermee ga doen. Overigens, nieuw kost de einddemper maar liefst 1037 euro inc.
Mijn oude uitlaat is nog heel fatsoenlijk.
Adinsx schreef:Toevallig de achterdempers van de 182 nog liggen en zijn die nog fatsoenlijk?
Binnen nu en een jaar kom ik aan nieuwe toe en dat zal wel een leuke duit kosten
Ja die heb ik liggen. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ermee ga doen. Overigens, nieuw kost de einddemper maar liefst 1037 euro inc.
Mijn oude uitlaat is nog heel fatsoenlijk.
Howly **** .
Dat is voor de 2 einddempers incl buis tot de middendemper neem ik aan?
Mijn linker demper begint wat dun te worden op bepaalde plekken, maar dan jas ik er tegen die tijd eerst wel even met het lasapparaat omheen
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90