waar heb jij dan gezeten toineantoine schreef:Mooie foto's Joeri, die van mij komen straks/morgen.
Bedankt RCB-ers voor de gezellige meetingIk ben nu net terug thuis, op de heenreis 1 uur gereden, de terugreis 2,5 uur
.
david
waar heb jij dan gezeten toineantoine schreef:Mooie foto's Joeri, die van mij komen straks/morgen.
Bedankt RCB-ers voor de gezellige meetingIk ben nu net terug thuis, op de heenreis 1 uur gereden, de terugreis 2,5 uur
.
Nee, wel van mensen die van een VAG meeting afkwamen. Trouwens wel ff gelachen: Ik rijd rustig door een dorpje, komt Sjonnie eraan. Die dacht: ik zal eens heel veel gas geven en die Renault eens laten luisteren wat geluid is, dat kan een leuk effect geven. Dat gaf het zeker, heel veel witte rook uit de uitlaat.Arco Straver schreef:Last van terugkomend vakantieverkeer gehad Antoine ??
Nee, 2 x net te laat. De eerste keer had ik de verkeerde lens, 2de keer stond ik te ver van het water vandaan..Chris schreef: Iemand toevallig nog foto's gemaakt van die powerboats die over de Schelde "vlogen"?!![]()
ik denk dat pedro er heeft..antoine schreef:Nee, 2 x net te laat. De eerste keer had ik de verkeerde lens, 2de keer stond ik te ver van het water vandaan..Chris schreef: Iemand toevallig nog foto's gemaakt van die powerboats die over de Schelde "vlogen"?!![]()
hey Jean PaulJean-Paul-S schreef:Chris van de Velde was er ook zie ikNette clio