Adinsx schreef:Voor de kenners, is een phase2 stuur gelijk aan een phase3 stuur voor de Clio II RS?
Nee, want die had toch geen cruise-control? Dan mis je de knopjes. Past het stuur van de Clio III niet?
Het was zeker erg warm op je vakantie adres? Dan smelt het gewoon. Mijn oude stuur had ook een smelt-plekje. Vraag me ook af of het wel leer is, dat smelt namelijk niet.
Adinsx schreef:Voor de kenners, is een phase2 stuur gelijk aan een phase3 stuur voor de Clio II RS?
Nee, want die had toch geen cruise-control? Dan mis je de knopjes. Past het stuur van de Clio III niet?
Het was zeker erg warm op je vakantie adres? Dan smelt het gewoon. Mijn oude stuur had ook een smelt-plekje. Vraag me ook af of het wel leer is, dat smelt namelijk niet.
Aan de zijkanten, en met name bij de 'handgrepen' is het nu na de vakantie compleet glad geworden...
Ik heb overigens even 50 euro geboden op die dingen die hij nog heeft, Ulft is hier redelijk in de buurt, en ach, wat dingen hebben liggen is ook altijd handig
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Ik meen dat de phase2 CruiseControl al wel had, of als optie. ESP werd vanaf de phase3 standaard.
Het stuur is overigens standaard leder. Ik heb eens ergens gelezen dat de stuurtjes nogal last hebben van de zuurgraad van je handen etc.. Ik zal vanavond nog eens een betere foto maken, het slijt echt hard nu
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Adinsx schreef:Het stuur is overigens standaard leder. Ik heb eens ergens gelezen dat de stuurtjes nogal last hebben van de zuurgraad van je handen etc.. Ik zal vanavond nog eens een betere foto maken, het slijt echt hard nu
Is het geen idee je huidige stuur gewoon bij een leerboer opnieuw te laten bekleden met een fatsoenlijk kwaliteit leer, die RS sturen gaan allemaal naar de klote heb ik het idee?
http://www.leder-lenkrad.de schijnt een erg goed te zijn, ben je je stuur alleen wel een dikke week kwijt waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Robke op do 13 aug 2009 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.
ik vind het gewoon erg knullig overkomen zo'n lijstje, en de helft staat er dubbel in (getint glas-tinted glass etc.) en luchtvering zit er ook niet op een std clio
Ach kleinigheidje hou je toch staat ook niet voor nix onderaan: Wijzigingen en zet fouten onder voorbehoud valt me trouwens al mee dat het uberhaupt een clio 2.0 16v is