Eyz na het bijvullen van mijn olie ben ik mijn kapje verloren die boven je oliedop zit..
Dat klepje dat je moter zo mooi afdekt..
Het gaat om een clio 2.0 16v van 2001.
Zou graag weer een nieuwe of 2de hands halen maar weet dus echt niet hoe je zo n klepje moet noemen..
Iemand anders wel????
Cram schreef:Eyz na het bijvullen van mijn olie ben ik mijn kapje verloren die boven je oliedop zit..
Dat klepje dat je moter zo mooi afdekt..
Het gaat om een clio 2.0 16v van 2001.
Zou graag weer een nieuwe of 2de hands halen maar weet dus echt niet hoe je zo n klepje moet noemen..
Iemand anders wel????
ericon schreef:Volgens mij bedoelt hij die grijze 'motorafdekplaat'.
Gij zijt wakker, daar was ik nooit opgekomen.
Ik dacht dat ie ons in de maling nam, weetjewel zo'n geintje na het zaterdagnachtstappen.....
Hoe kun je trouwens zo'n enorm ding verliezen?????
Nou ja enorm...
volgens mij had ik hem gewoon niet terug gezet na het olievullen dus zal ie wel ergens los hebben gelegen of maybe was zo n pootje lam..
En ben helemaal wakker hoor..
Heb het hele weekend namelijk al weekenddienst..
Oh net ff gekeken het was niet het complete ding.. die afdekplaat maar het oliekapje..
Hoe simpel kun je iets noemen...
Maar goed weet het nu tenminste en weer wat geleerd he!!
Cram schreef:Nou ja enorm...
volgens mij had ik hem gewoon niet terug gezet na het olievullen dus zal ie wel ergens los hebben gelegen of maybe was zo n pootje lam..
En ben helemaal wakker hoor..
Heb het hele weekend namelijk al weekenddienst..
Da's waar, de manier waarop die dingen vastgeklikt moeten worden is van beschamende kwaliteit. Het eerste de beste 50 cent Chinese speeltje is sterker.....
Sterkte met je lange werkdagen en nachten!
Maarten-Jan schreef:Het kapje wat de 710 dop afdekt, 5 bij 5 cm ofzo.
Overigens, Dolf, dat kapje zit bij mij hoerig vast, dus beschamende kwaliteit zou ik niet zeggen
He, Maarten Jan !
Op dat moment ging ik nog uit van die zilvergrijs-zwarte sierkap die ondermeer over de olievulpijp ligt.....