Modus schreef:For those still interested... een zilveren ph1 gespot, 70-FF-FL.
tanx! Had ik nog niet. Staat erbij
van de 25-FD-KH (al bekend)
heb ik de autoweek uit maart 2000 weer gevonden in de vergelijkeningstest met de Astra OPC zal ff kijken of deze een beetje duidelijk over te brengen zijn.
Voor de PH 2 heb ik de 14-js-jk in de aanbieding uit de autoweek van nov 2003 is een PM uit naar Adinsx
Modus schreef:For those still interested... een zilveren ph1 gespot, 70-FF-FL.
tanx! Had ik nog niet. Staat erbij
van de 25-FD-KH (al bekend)
heb ik de autoweek uit maart 2000 weer gevonden in de vergelijkeningstest met de Astra OPC zal ff kijken of deze een beetje duidelijk over te brengen zijn.
sx
heb uhm al. Echter kan ik hem niet online zetten ivm rechten.
Als je die via Renault koopt krijg je het Renault sport logo erin geborduurd en natuurlijk een passend bevestigingsframe. Er zijn enige kwaliteits issues met deze stoelen. Zo is de bekleding binnen een jaar versleten, zakt de vulling vrij snel in en roesten de frames. Zie het forum van http://www.renaultsport.co.uk/
Als je die via Renault koopt krijg je het Renault sport logo erin geborduurd en natuurlijk een passend bevestigingsframe. Er zijn enige kwaliteits issues met deze stoelen. Zo is de bekleding binnen een jaar versleten, zakt de vulling vrij snel in en roesten de frames. Zie het forum van http://www.renaultsport.co.uk/
Stoelbekleding met "Renault Sport" is los te bestellen...
problem solved.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Adinsx schreef:Volgens de Renault-boutique op renault-sport.com kosten ze een dikke 1300 euro meen ik. In Frankrijk. Dus in NL gaat dat wel over de 1500 heen
Hij bevalt erg goed. Er staan nu zo'n 1600Km op de klok en we beginnen een beetje aan elkaar te wennen.
Zo gauw je wat meer gas gaat geven krijgt 'ie er merkbaar meer zin in en dat werkt aanstekelijk. Ook handig is dan dat piepje, wat je ook in het filmpje hoort, om aan te geven dat je bijna in de begrenzer zit. Kan je je ogen op de weg houden.
Enig minpuntje is dat 'ie meer benzine lijkt te verbruiken als die vorige. Dat is wat merkwaardig gezien het betere milleu-label. Bij mijn jaar-kilometrage is dat echter geen probleem.
Ik heb ff een vraagje. Weet iemand of de pedalenset van een Clio II RS los te bestellen is? Deze wil ik graag bestellen voor mijn Clio!;) Maar bij de dealer hier in de buurt kreeg ik reactie van dat ik maar bij de Halfords moest gaan kijken!
Is los te krijgen. Alleen schrik niet van de prijs! Koppelings- en rempedaal zit op 10 euro per stuk ongeveer. Alleen het gaspedaal gaat compleet en kost rond de 50-60 dacht ik.