Naja, heb wel eens een paar sessie's gereden in de Supersport, daar rijd gewoon heel veel serieus spul tussen met ook wel een aardige sloot aan vermogen. die komen je soms wat kort voorbij maar als je genoeg in de spiegels kijkt en laat zien waar je heen wilt (naar rechts, richting aan naar rechts en rechts blijven totdat ie voorbij is) dan is daar geen enkel probleem.. ik heb alleen regelmatig dat er zo'n shampoo met een zwaar overstuurde VR6 ofzo verreweg van de ideale lijn mij voorbij wil in de binnenbocht.. dan komen ze halverwege er achter dat ik bij ze wegloop en geven ze plankgas.. wat dus resulteerd in een Golf die op je af komt schuiven met een paniekerig sturende idioot achter het stuur..
Verder heb ik weinig last van drukte, zolang iedereen maar weet waar ie mee bezig is.. als je regelmatig op de Nürburgring Nordschleife rijd wen je daar wel aan..
Heb soms het idee dat ik steeds weer van die figuren tegen kom die om half 3 snachts op een verjaardag beslissen om met een groepje te gaan "racen" op CPZ om 9 uur smorgens en dan krijg je zulke taferelen..
Verder prima hoor.. zal bij gebrek aan beter ook wel eens op de vrijrijden.nl dagen aanwezig zijn maar waarschijnlijk weer in de Supersport klasse ofzo
Filmpjes zien er anders wel goed uit ! geeft wel een leuk beeld van de ragstijl daar op CPZ met die dagen