Xabre schreef:rond 17:00 uur ofzo tussen steenwijk en heerenveen een witte 5 GTT met grote letters TURBO over de hele zijkant en renault erboven , en een ouwe grijze gast erin van rond de 50+
Heb ik ook eens ter hoogt van Meppel op de A28 gespot, reedt toen met de RS, kreeg nog een duimpie van hem!
Clio1985 schreef:Chris gespot vandaag in Noordwijk
Jeej ook een keer gespot met foto! Ik heb jouw clio niet gezien hoor.
Of was je toevallig in een zwarte golf? Want later riep iemand nog iets over m`n auto. Maar de persoon kon ik niet plaatsen
@Chris: Dat was m`n vriendin in mijn RS. De zwarte initiale daarachter bestuurde ik inderdaad. Was hem even op wezen halen bij de garage na montage van m`n nieuwe uitlaat(welke nog steeds niet goed hangt )
Xabre schreef:rond 17:00 uur ofzo tussen steenwijk en heerenveen een witte 5 GTT met grote letters TURBO over de hele zijkant en renault erboven , en een ouwe grijze gast erin van rond de 50+
Heb ik ook eens ter hoogt van Meppel op de A28 gespot, reedt toen met de RS, kreeg nog een duimpie van hem!
dei jongen werkt in Staphorst... heb um ook wel eens zien rijden op het industriegebied van Staphorst
Of was je toevallig in een zwarte golf? Want later riep iemand nog iets over m`n auto. Maar de persoon kon ik niet plaatsen
@Chris: Dat was m`n vriendin in mijn RS. De zwarte initiale daarachter bestuurde ik inderdaad. Was hem even op wezen halen bij de garage na montage van m`n nieuwe uitlaat(welke nog steeds niet goed hangt )
Zat idd in de Zwarte Golf. denk steek me hand op en zei he Chris jij herkende me maar volgs mij sliep je nog of je had het te druk met je meisje
Toevallig een verrotte ph1 oud-grijskenteken (leeg achterin)?
Zat idd in de Zwarte Golf. denk steek me hand op en zei he Chris jij herkende me maar volgs mij sliep je nog of je had het te druk met je meisje
Je zei nog iets van "lelijke auto" ofzo? Of verstond ik dat verkeerd? Neem aan dat dat sarcastisch was?!
Maar ik ken/herkende je idd niet dus ik dacht laat maar lullen
Dacht ff dat je mij bedoelde... Liep daar ook rond.
Je zei nog iets van "lelijke auto" ofzo? Of verstond ik dat verkeerd? Neem aan dat dat sarcastisch was?!
Maar ik ken/herkende je idd niet dus ik dacht laat maar lullen
Lelijk? je ben gek.. ik zei iets van mooie auto chris
Chris schreef:
En omstreeks 22:30 thv Heineken te Zoeterwoude richting Leiden zag ik in een flits een donkerkleurige GT Turbo met gele lampen. Wie o wie was dat?!
Dit was de TB-27-KG, kwam hem gister toevallig weer tegen samen met de VF-94-SF.
Chris schreef:
En omstreeks 22:30 thv Heineken te Zoeterwoude richting Leiden zag ik in een flits een donkerkleurige GT Turbo met gele lampen. Wie o wie was dat?!
Dit was de TB-27-KG, kwam hem gister toevallig weer tegen samen met de VF-94-SF.
De vf-94-sf was van mij, die heeft hij gisteravond net bij mij opgehaald
De tb-27-kg was ook nog maar een paar dagen van een van zn vrienden.
Zag net in Gorinchem oost een bruine fuego volgeladen met 4 man Kwam vanaf het industrie terrein dus misschien bij VKV geweest. Later zag ik ze nog bij de Mac kenteken niet op gelet en geen foto
dennisvr schreef:gistermiddag rond 16:30 in Amersfoort, blauwe 19 16v die naar me claxoneerde. Ik reed met de 21TQ
Dat was ik, hoorde je wastegate aardig, zag je op het laatste moment idd
Je 21 leek er erg goed uit te zien zover ik het kon zien in die korte tijd
hhehe, ik deed het nog rustig aan Woon je ook ergens in nieuwland?
Van dichtbij issie minder strak hoor De jouwe zag er ook netjes uit. Zag het wat laag, wist niet dat er nog 'bekenden' zaten hier in de buurt
Nee kwam alleen vanuit nieuwland gereden, woon in de ghetto van Liendert
Was ook aardig aangenaam verrast om een 21 TQ hier in de buurt tegen te komen, is weer eens wat anders dan die bergen met impreza's die hier rond rijden
Chris schreef:
Ze vertelden het... Wat is er voor je 5 in de plaats gekomen?!
Chris schreef:
was gezellig gister (y) pm volgende keer ff als je weer gaat dan komen Jeroen en ik ook alleen dan wat eerder
lexus achterlichten,
2x2 uitlaatpijpjes
en nog wat andere zooi (gaas etc..)
Toen we 's avonds aankwamen op de camping in Porec (kroatië) reed net die Clio door de poort heen. Heb hem de hele vakantie niet meer gezien, ook niet na enkele rondjes met de auto rond rijden over de camping
Ik vermoed niet dat het een RTC'er is, maar wel een CCH'er. Iemand een idee?
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Chris schreef:
Ze vertelden het... Wat is er voor je 5 in de plaats gekomen?!
Een motor En binnenkort waarschijnlijk een familieauto achtig iets,alfa 146, pug 406, laguna ofzo. Gaat mn hart niet echt harder van kloppen, maar soms heb je weinig keuze.
Adinsx schreef:Wie kent er een zwarte Clio RS phase1 met:
lexus achterlichten,
2x2 uitlaatpijpjes
en nog wat andere zooi (gaas etc..)
Toen we 's avonds aankwamen op de camping in Porec (kroatië) reed net die Clio door de poort heen. Heb hem de hele vakantie niet meer gezien, ook niet na enkele rondjes met de auto rond rijden over de camping
Ik vermoed niet dat het een RTC'er is, maar wel een CCH'er. Iemand een idee?
Een wel zeer mooie en zeer gave en in buitengewone staat EBS,kleur zwart
Hij reed voor mij langs op een kruising,en ik vondt em zo gaaf dat ik bijna vergat het kenteken te noteren.
58-FL-ND Weet jij misschien meer Chris
Hij kwam nog niet voor in het EBS register...
En dat wil zeggen dat jij em er niet in had staan?
Ik heb de vrouw die er in reed gesproken en het blijkt een omgebouwde bert holland te zijn.
Vanmiddag op de parkeerplaats bij TT Assen (Rizla Racing Day) zag ik de 5GTT van Mark5t nog staan
Tevens kwam ik de zwarte ex-19 16V van Martijn Kool nog tegen daar (DB-LF-36) maar kon niet dichtbij genoeg komen om een fatsoenlijke foto te maken dus wat veraf.. (cirkeltje er omheen )
Xabre schreef:vandaag 250 km weggeplankt en geen enkele sportieve renault gezien, is het crisis ofzo
Neehoor, je bent gewoon de verkeerde kant op gereden.. als je een kilometer of 60 de andere kant op gereden was had was je er minimaal 4 tegen gekomen.. net als mij vandaag