Dat dacht ik ook later
2 nadelen:
Hij is al gespoten, en dan heb ik 4 remlichten weet niet of dat toegestaan is ?
Dus misschien moet ik toch voor de optie lassen gaan.
[Wouter] - [ Kofferbak remlicht gat dicht maken ]
-
- Moderator
- Car: MB
niet lullig bedoeld maar het is natuurlijk wel erg dom om iets te laten spuiten zonder eerst te passen. En daarnaast zal een klep dicht laten maken / strak zetten en spuiten waarschijnlijk duurder zijn dan deze spoiler strak maken.
Optie drie is natuurlijk snel weer verpatsen en meteen iets goeds kopen
Optie drie is natuurlijk snel weer verpatsen en meteen iets goeds kopen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
Volgens mij mag je niets voor je verlichting plaatsen Tutuur.
Wanneer dat wel mag zou ik fijn die spoiler dichtplamuren en opnieuw spuiten, dat is goedkoper dan je achterklep. Als de spoiler tegen je licht komt kun je dat deel toch wat aanpassen?!
Een achterklep op kleur zoeken zonder remlicht is geen optie? of bestaat dat niet?
Wanneer dat wel mag zou ik fijn die spoiler dichtplamuren en opnieuw spuiten, dat is goedkoper dan je achterklep. Als de spoiler tegen je licht komt kun je dat deel toch wat aanpassen?!

Een achterklep op kleur zoeken zonder remlicht is geen optie? of bestaat dat niet?
-
- Über-Spammer
Dus als ik mijn koplampen afkoppel hoeft het niet te werken? Alles wat van verlichting op je auto zit moet gewoon functioneren, tenzij je in dit geval je licht weghaalt ipv afkoppelt

-
- Über-Spammer
3e remlicht is 2000.
Al ben ik van mening als je een vervelende agent krijgt, die plukken je van de weg met de melding: je licht doet het niet
Al ben ik van mening als je een vervelende agent krijgt, die plukken je van de weg met de melding: je licht doet het niet

-
- Über-Spammer
En dan heb je ook nog een paar spuitbussen nodig, a 20 euro per stuk? Het eindresultaat met een spuitbus krijg je ook niet echt fantastisch
Heb je de onderdelenlijn al geprobeerd?

Heb je de onderdelenlijn al geprobeerd?
Nee dat nog niet, maar ik zal van het weekend eens kijken wat er op de sloop te vinden is en wat het kost een achter klep te spuiten.
Kan ik gelijk een paar ander dingen ook uitvoeren.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp tot dusver
Kan ik gelijk een paar ander dingen ook uitvoeren.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp tot dusver