helaas ga ik jullie al verlaten na deze korte tijd. De cabrio gaat het veld ruimen gezien wij gezindsuitbreiding krijgen en de cabrio ook als tweede auto niet meer geschikt is.
Staat inmiddels op speurders..
Wil nog iedereen bedanken voor de hul!
Hoi,
hoop dat het hier goed staat, maar ok.
ik ben hier nieuw en dan vind ik het wel zo netjes mij even voor te stellen. Ben dus Gommel aka Rob Maas en woon samen met mijn vrouw waa rik gister een jaar mee getrouwd ben. Ook hebben we een hond (Fido) en een kat (Freddy).
Nu heb ik qua daily een Opel Astra G diesel wat ik echt een fijne auto vind (kom maar op met het commentaar hahaha), en zocht een goedkope cabrio voor derbij. Nu heb ik niet de beste ervaringen met Franse autos (307 waar ik elke maand bij de dealer mee stond) en wou eerst liever geen Franse auto.
Maaaaaarrrr, kwam tegen een koopie, namelijk het volgende: Een Renault 19 1.8 16v cabrio uit 1993. Dus toch maar overstag gegaan en moet nu al zeggen dat er meer passie in zo'n auto gaat dan een standaard burgerbak als de G.
Nou woensdag haal ik hem op en zal ik wel wat fotóotjes posten.
Owja hobby's, autos dus en RC heli vliegen (T-Rex 600).
Schermafbeelding kan ik nu de G wel neerzetten maar zal ik geen vrienden mee maken denk ik zo dus wacht even tot woensdag

Grtz.