Vanavond te Boskoop, de 76-GF-JD:
Binnenkort meer over die Clio.

Later te Leiden:
Dat oude ding van OPA1 deukt echt elke keer weer op!

Hij staat op een industrieterrein in leiderdorp richting koudekerk (ben ff de naam ervan kwijt)?Chris schreef: Later te Leiden:
Dat oude ding van OPA1 deukt echt elke keer weer op!
jij bent ook gespot kijk maar in foto topicSanderrs schreef:Vandaag gespot op Zandvoort blauwe rs ph1 met witte clio cup velgjes. En een zilvere rs ph1 met ph2 achterbumper en een willi.
Gaat ze hem wegdoen dan? Rijdt er al sinds 2003 in rond! Oh ja. wel "wat" werk ad achterschermen...Chris schreef:Van de week gespot te Bodegraven, 07-GS-KG, RS, blauw.
Vanavond te Boskoop, de 76-GF-JD:
Binnenkort meer over die Clio.![]()
nou vertel maar, welke Bodegraven-en-omstreken figuur heeft er een circuit auto bij?Binnenkort meer over die Clio.
http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=7180-Ray- schreef:nou vertel maar, welke Bodegraven-en-omstreken figuur heeft er een circuit auto bij?Binnenkort meer over die Clio.
Ik heb al wat.-Ray- schreef:nou vertel maar, welke Bodegraven-en-omstreken figuur heeft er een circuit auto bij?Binnenkort meer over die Clio.
??xd??Lex schreef:Gisteravond rond 18.00u op de kruising bij de a2 in IJsselstein,
een blauwe 21 Turbo.
Hij sloeg af richting IJsselstein Centrum, kon helaas geen kenteken zien.
Is de RS van christaan uit alphen:Chris schreef:Omstreeks 16:00 gespot te Alphen a/d Rijn, de 27-GG-XB, mooie blauwe RS. Als ik het goed zag voorzien van RTC houder.![]()
Vlak daarachter een zwarte Clio2. Ik vermoed dat ze bij elkaar hoorden, want later zag ik ze weer cruisen thv Kamsteeg.
Wij hebben er ook 1 sinds '93 ofzoMark Coupe schreef:net bij ons opt werk.....
in bezit sinds 1983![]()
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-WZMZ4IOW.jpg[/img]
Staat niet meer te koop. Komt bij K&V vandaan. Rijd nu volgens mij omgeving rotterdam. Ivo weet er meer van.Clio1985 schreef:Denk dat het die bovenste was Sander was thuiswaar staat die te koop? die gele