ACT: Clio II
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
rechte buis ipv kat? Dat gaat het motormanagement niet leuk vinden...
Maar het moet toch wel ergens te vinden zijn? Heeft Milltek niks?
Maar het moet toch wel ergens te vinden zijn? Heeft Milltek niks?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Car: R19.R
Dat is je gehoor wat afneemt 

Ik wil mij zelf een K-tec Sport of Supersport uitlaat gaan aanschaffen, Maar is iemand van jullie bekend met het geluid van deze uitlaat ?
Want het geluid mag wel iets meer worden, maar moet niet zo klinken als die Golf GTI rijders, Meer geluid dan vermogen.
Dus welke zou ik het beste kunnen halen ? want het scheelt toch een half 100 met elkaar.
Want het geluid mag wel iets meer worden, maar moet niet zo klinken als die Golf GTI rijders, Meer geluid dan vermogen.
Dus welke zou ik het beste kunnen halen ? want het scheelt toch een half 100 met elkaar.
ja, idd, er rijden alleen maar golfjes met blerpijpen...Bakkums schreef:.. maar moet niet zo klinken als die Golf GTI rijders, Meer geluid dan vermogen.

-
- Contacteer:
Hierbij een foto van me nieuwe koplampen. Zit alleen nog te twijfelen of ik ze in kleur laat spuiten samen met de bumperdelen en stootstrips
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4YJMQ7A.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4YJMQ7A.jpg[/img]
zeker in kleur!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik zeg : helemaal niet doen.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Ik zou ze in de kleur van de auto ( laten ) spuiten. 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Idd in kleur!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Hebben jullie ook allemaal een lampje in het scherm van de boordcomputer kapot? --> hoe kun je daar bij??
En bladdert bij jullie ook aan de binnenkant van je stuur die inzetstukjes waar je met je duim zit naar de gallemiezen?
Nieuw stuur kost vet veel geld, en die binnenkantjes zijn niet los verkrijgbaar... Of wel?
En kan IEMAND mij vertellen welke kleur matten een Clio initiale origineel heeft? Licht beige of gewoon grijze?
Thanks!!
En bladdert bij jullie ook aan de binnenkant van je stuur die inzetstukjes waar je met je duim zit naar de gallemiezen?
Nieuw stuur kost vet veel geld, en die binnenkantjes zijn niet los verkrijgbaar... Of wel?
En kan IEMAND mij vertellen welke kleur matten een Clio initiale origineel heeft? Licht beige of gewoon grijze?
Thanks!!
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Nee, nog niet gehad. De hele tellerunit kun je naar voren halen dacht ik. Zijn van die kleine steeklampjes denk ik, maar eerlijk gezegd nooit los gehad...Joost Pennings schreef:Hebben jullie ook allemaal een lampje in het scherm van de boordcomputer kapot? --> hoe kun je daar bij??
Bij mijn phase3 RS wel, daarnaast sowieso het hele leder van het stuur.Joost Pennings schreef: En bladdert bij jullie ook aan de binnenkant van je stuur die inzetstukjes waar je met je duim zit naar de gallemiezen?
Is een bekende kwaal.
Nieuw stuur, ik meen 420 euro. Inzetten zijn niet los verkrijgbaar voor zover ik weet.Joost Pennings schreef: Nieuw stuur kost vet veel geld, en die binnenkantjes zijn niet los verkrijgbaar... Of wel?
Ik dacht beige... Gewoon ff googlenJoost Pennings schreef: En kan IEMAND mij vertellen welke kleur matten een Clio initiale origineel heeft? Licht beige of gewoon grijze?
Thanks!!

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Contacteer:
@ Adinsx: Thanx!
Niet de tellerunit, maar dat schermpje met de temperatuur, de tijd en de info van je radio. Daar is een lampje van kapot... En ik wil mijn dashboard niet kapot maken…
Beige? Tja, dat leek mij ook... maar de dealert heeft alléén nog grijze/donkere varianten te koop! En ik heb er ook over gedacht om bij http://www.matten.nl of zo gewoon de beige kleur matten te bestellen... maar tja... hoe zien die er dan over een jaar uit? Ook grijs?! Ik heb namelijk nog geen enkele Clio II initiale gezien (van de 5 die ik gezien heb) met de beige kleur matten er in. Allemaal zijn ze OF weg, OF vervangen door grijze standaard matten. Dus zodoende begon ik te twijfelen... Maar ik heb inmiddels wel plaatjes gevonden van een Clio met beige matten… dus het kan wel! Nu nog de vraag hoe verstandig dat is.
Tja, en dat stuur... Ik ga gewoon met secondelijm aan de gang. Het is nu nog enkel een scheurtje. En ik voel dat het helemaal los is gaan zitten. Aan de ene kant kan ik het niet induwen, aan de andere kant, de kant met scheurtje, kan dat wel!
Dus ga ik het scheurtje mooi gebruiken om die ruimte vol met lijm te spuiten… Ik kan het alleen maar verkloten, toch? 
Niet de tellerunit, maar dat schermpje met de temperatuur, de tijd en de info van je radio. Daar is een lampje van kapot... En ik wil mijn dashboard niet kapot maken…
Beige? Tja, dat leek mij ook... maar de dealert heeft alléén nog grijze/donkere varianten te koop! En ik heb er ook over gedacht om bij http://www.matten.nl of zo gewoon de beige kleur matten te bestellen... maar tja... hoe zien die er dan over een jaar uit? Ook grijs?! Ik heb namelijk nog geen enkele Clio II initiale gezien (van de 5 die ik gezien heb) met de beige kleur matten er in. Allemaal zijn ze OF weg, OF vervangen door grijze standaard matten. Dus zodoende begon ik te twijfelen... Maar ik heb inmiddels wel plaatjes gevonden van een Clio met beige matten… dus het kan wel! Nu nog de vraag hoe verstandig dat is.

Tja, en dat stuur... Ik ga gewoon met secondelijm aan de gang. Het is nu nog enkel een scheurtje. En ik voel dat het helemaal los is gaan zitten. Aan de ene kant kan ik het niet induwen, aan de andere kant, de kant met scheurtje, kan dat wel!

Heb de volgende uitlaat maar besteld. Ben benieuwd naar het geluid.
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... teal_4.jpg[/img]
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... teal_4.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Ben wel benieuwd naar het geluid. Hou ons maar op de hoogte
Bestel de uitlaat bij K-tec NIET !
Heb dat ding er nog steeds niet onder, rubber beugel zit verkeerd, beugel voor de demper werkt voor geen meter en flens bij catalysator sluit ook niet goed aan. Morgen gaan we dus de boel maar even verlassen.
Heb dat ding er nog steeds niet onder, rubber beugel zit verkeerd, beugel voor de demper werkt voor geen meter en flens bij catalysator sluit ook niet goed aan. Morgen gaan we dus de boel maar even verlassen.
Bij deze alvast het filmpje voor het geluid. Let niet op de herrie op de achtergrond van een slijptol.
http://www.youtube.com/watch?v=6vAUsvewbtU
http://www.youtube.com/watch?v=6vAUsvewbtU
ow... en hier post je het ook nog een keer? 

misschien is 1 postplek overzichtelijker en minder tijdsintensief om alles bijgewerkt te houden? Tis maar een tip 

De uitlaat kan weer gewoon besteld worden, probleem word opgelost namelijk.
Sorry to hear about the issue with your system. Your Email has prompted use to check our stock here as this is nor correct at all. The system to be a direct fit with out any need to modify the parts.
We have check the stock here and you are correct the Center pipe is to short and these are being sent back to the manufacture today to be re worked.