Aanstaande zaterdagmiddag tussen 14.00 en 17.00 zijn David en ik,
gesponsord door Oma cq ma , nog een keer aan het karten
op de prachtige buitenkartbaan van Oldenzaal
(afslag recreatiepark 't Hulsbeek).

Komen jullie ook?

Dank je ! Het was weer geweldigBakkums schreef:Oldenzaal kun je zeker mooi karten. Alleen jammer dat moi moet werken.
Kunnen wel een keer een meeting organseren, karten plus catering.
Veel plezier.
Karten is inderdaad altijd leuk. Ik rij echter al jaren geen indoor meer;koentje85 schreef:Toevallig van de week toen we met de jongens op de camping
stonden naar de Go Planet Kartracing geweest in Enschede.
Enkele heats gereden en het was zeeer leuk. Is ook in de buurt
van Oldenzaal, enkel wel een binnenbaan
maak je misschien een paar plaatjes? Ben wel benieuwd. Gr. DolfAnthonyR schreef:Hier in de buurt zit geen buitenbaanNu is ruim 2 jaar geleden een vestiging in een dorp verderop gesloten met de bedoeling om hier in Gorinchem wat nieuws neer te zetten en nu eindelijk is die vandaag open gegaan. Indoorbaan van 800+ meter. Het is dat ik om gezondheidsredenen nu nog niet kan gaan maar ik ga vanavond wel even als toeschouwer het pand en baan bekijken.
dolf jans schreef:Karten is inderdaad altijd leuk. Ik rij echter al jaren geen indoor meer;koentje85 schreef:Toevallig van de week toen we met de jongens op de camping
te veel blessures.
Kettingbotsingen bij gebrek aan zicht 'om de hoek' en klappers in de banden bij gebrek aan uitloopzone's is mij te veel kermis in plaats van racen.
Voor David en mij gaat er niets boven een buitenbaan,
liefst in de regen....![]()
DAT BEDOEL IK !!!koentje85 schreef:dolf jans schreef:Karten is inderdaad altijd leuk. Ik rij echter al jaren geen indoor meer;koentje85 schreef:Toevallig van de week toen we met de jongens op de camping
te veel blessures.
Kettingbotsingen bij gebrek aan zicht 'om de hoek' en klappers in de banden bij gebrek aan uitloopzone's is mij te veel kermis in plaats van racen.
Voor David en mij gaat er niets boven een buitenbaan,
liefst in de regen....![]()
Het was ook puur voor de fun.
Met 18 man tegelijk de baan op(uitzondering omdat normaal max. aantal 15 is) is geen garantie voor goede ronde-tijden, omdat je altijd wel wordt opgehouden.
En idd waren er een paar hachelijke momenten toen er gasten gedraaid stil stonden, net om de hoek bij de tunnel. Fijn als je met 50 ofzo volgas blind die bocht in stuurt...
[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_0782.jpg[/img]dolf jans schreef:maak je misschien een paar plaatjes? Ben wel benieuwd. Gr. DolfAnthonyR schreef:Hier in de buurt zit geen buitenbaanNu is ruim 2 jaar geleden een vestiging in een dorp verderop gesloten met de bedoeling om hier in Gorinchem wat nieuws neer te zetten en nu eindelijk is die vandaag open gegaan. Indoorbaan van 800+ meter. Het is dat ik om gezondheidsredenen nu nog niet kan gaan maar ik ga vanavond wel even als toeschouwer het pand en baan bekijken.