Ik ben dus Rudo Martens en inmiddels 37 jaar jong. Getrouwd met Marjolijn en pappa van Tim die in november 3 wordt.
Er zijn in die jaren wel een aantal dingen veranderd. Ik ben lange tijd eigenaar geweest van een witte 5GT met het kenteken TD-30-GJ (zie ook het GT Turbo register van Chris) maar heb die eigenlijk uit nood weg moeten doen. Er zat inmiddels erg veel (las-)werk aan en ik had niet de financiele middelen om dat aan te pakken.
Ik ben niet helemaal Renault-loos want nadat 3 jaar geleden Tim is geboren hebben we een Scenic gekocht.

Natuurlijk kriebelt het nog steeds dus ik sluit niet uit dat er in de toekomst weer een Renault bij komt voor de hobby. Welk type weet ik nu nog niet. Een 5 GT Turbo staat nog steeds hoog op m'n verlanglijstje, maar ook een 5 Alpine (turbo) komt daar op voor en zelfs een Renault 16.
Maar zoals gezegd samen met een garagebox cq klusruimte.
Ik hoop hier (weer) de gezelligheid te vinden die ik jaren geleden hier ook vond en daarna door omstandigheden uit het oog ben verloren.
Tevens wil ik mijn zoon een gedegen opvoeding geven en dan kan Renault en de RTC niet ontbreken natuurlijk