Hoeveel zijn er gemaakt qua fase 1 en 2, en hoeveel in welke kleuren. M.a.w. welke zijn de meest zeldzame? Wat is de chassiscode van de fase 1 en 2 trouwens?
Hoelang is de fase 1 gemaakt, en in welke tijd de phase 2?
Effe voor de duidelijkheid: Had Cuboom een Turbo 1 of 2?
En was dat meer Culenaere, of meer de Boom kant?
Kwam nog regelmatig bij Boom/Cuboom in Tilburg eo (zelfs nog gewerkt in grijs verleden), maar het einge wat ik weet dat J van de Boom een GT turbo heeft gerestaureerd of opgeknapt.
Heb er een flink stuk in proefgereden, halverwege begon het te regenen, dus heb ook een beetje de grenzen opgezocht. Als je niet al te gek doet tijdens nat weer valt het reuze mee.
Verder was alles compleet, onderhoudshistorie bij Renault dealer, rekeningen van beurten, nieuwe michilin banden voor en achter.. Alleen airco werd niet koud, probleem is inmiddels verholpen door het afvullen van de airco..
Nu moet ik alleen nog nieuwe deurgrepen voor binnen bestellen, deze zijn niet meer zo mooi.. Veel voorkomend clio probleem volgens mij..
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Foto's volgen spoedig, eerst de vliegen van de bumper zien te verwijderen.
Heb vandaag met Renault-dealer gebeld voor de deurgrepen aan de binnenzijde van de deur. Hiervan bladert de lak los, veel voorkomend probleem zeide ze.. Nieuw setje kost €124 excl.
Koen_J schreef:Foto's volgen spoedig, eerst de vliegen van de bumper zien te verwijderen.
Heb vandaag met Renault-dealer gebeld voor de deurgrepen aan de binnenzijde van de deur. Hiervan bladert de lak los, veel voorkomend probleem zeide ze.. Nieuw setje kost €124 excl.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
ik zie dat je al een phase 1 hebt aangeschaft. Heb zelf ook een phase 1 en zou persoonlijk nooit ene phase 2 nemen. Doordat de phase 2 enkele pk's meer heeft dan een phase 1 gaat de versnellingsbak ook sneller stuk. Dus ze hebben allebij nadelen. Baanligging hebben ze zoiezo niet als het vochtig is. Heeft geen tractiecontrol dus is een werkers auto. En wil je iets doen aan de baanligging gooi er een schroefkit op van KW. Heb er zelf eentje onder zitten van H&R, maar die kun je niet meer krijgen. Verandert het gedrag al aardig.
Tom schreef:weet niet hoe jij normaal rijd, maar volgens mij is hij gewoon in zijn achteruit door de poort gereden. Heb ik nooit zo'n moeite mee
Ai, nog niet wakker
Even niet gezien dat daar een poort zit
Overigens, had de phase1 V6 nog niet de verhoogde spoiler zoals de phase2 V6heeft (en ik nu op de RS) Het lijkt net alsof hier dezelfde spoiler op zit als op de gewone RS modellen...
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
die audi-bommetjes zijn ook altijd genieten. gevoel vind ik alleen wat saai (in de S3,S4 en S8 waar ik wel eens in heb mogen rijden).. maar misschien vergelijk ik het met de verkeerde auto's
Niet dat ik zou klagen als er een S3 op de stoep stond hoor