Zal deze keer wel proberen er dan bij te zijn.
-GertjandaaaammersMartijn schreef:Zo, team 21T is weer thuis. Het was een absoluut topweekend, goed gezelschap, mooie auto's. En gisteravond bij het avondeten besloten om met Tim[sup]2[/sup] en Steven nog een hotelletje in Kreuzberg te pakken. Goeie beslissing: weer een groot tentfeest, en vandaag een mooie dag am Ring. Voor oktober nog weer?
De 21 heeft het prima gehouden, ondanks het scheurtje in de remschijf. Remmen is nu geen feest meer, dus maar snel nieuw spul bestellen.
@ Tim S: pak je altijd de 61? Ik ga daar altijd rechtdoor. 0 file gelukkig, hoop dat de vakantieroute daar ook filevrij was?
Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
Damn, ringweekendjes zijn altijd gaaf en super, maar deze wist het toch weer ruim te overtreffen.Martijn schreef:Zo, team 21T is weer thuis. Het was een absoluut topweekend, goed gezelschap, mooie auto's. En gisteravond bij het avondeten besloten om met Tim[sup]2[/sup] en Steven nog een hotelletje in Kreuzberg te pakken. Goeie beslissing: weer een groot tentfeest, en vandaag een mooie dag am Ring. Voor oktober nog weer?
De 21 heeft het prima gehouden, ondanks het scheurtje in de remschijf. Remmen is nu geen feest meer, dus maar snel nieuw spul bestellen.
@ Tim S: pak je altijd de 61? Ik ga daar altijd rechtdoor. 0 file gelukkig, hoop dat de vakantieroute daar ook filevrij was?
- GJD (Gadverdââmêêh)Martijn schreef:Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
Eind September zou kunnen, al denk ik niet dat ik zelf dan nog ga rijden, vrees dattie ook niet zo veelzijdig gezellig wordt als dit weekendMartijn schreef:Voor oktober nog weer?
Inderdaad! Zag het net pas.Ferdy schreef:@Chris: wieltje net los van de grond zo te zien ?
- scheurende rubbers!Steven schreef:- GJD (Gadverdââmêêh)Martijn schreef:Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
- Daar issie, buigen!
- Fetish 1: 14-17
- Fetish 2: Dikke Tieten (en bevredigd..... )
- Fetish 3: Strenge bril
- Iemand taart?
- Dat is echt vieeeeessss, Patrick (gouwe ouwe)
- Meneer Schuurman, schiet es op!
- Ontbijt tot 10 uur? Ja het is toch 9:55?
- Astra bewijst zich ook als rallyauto
- Astra wordt steeds beter in rookgordijnen
- Astra wordt steeds vaker apart geroepen wegens mist
- Idd, de ballenbak, wie haalt Steven op?
- Stefan...
- De nieuwe Sabrina Sabine Schmitz
- Stomme brommerrijders, ben ik nu schuldig als ik em omrij?
- BBQ kun je ook prima als kampvuur gebruiken en de afwas te doen...
- (uitlaat)rubbers
- (glijende)WD40
- ........
Ik mis er vast nog een paar (vooral nog een dubbelzinnige).
- Hmmm... volgens mij zijn we de allerlaatste op de baanMartijn schreef:- scheurende rubbers!Steven schreef:- GJD (Gadverdââmêêh)Martijn schreef:Een begin van het lijstje steekwoorden:
- tent
- ballenbak
- 17
- Daar issie, buigen!
- Fetish 1: 14-17
- Fetish 2: Dikke Tieten (en bevredigd..... )
- Fetish 3: Strenge bril
- Iemand taart?
- Dat is echt vieeeeessss, Patrick (gouwe ouwe)
- Meneer Schuurman, schiet es op!
- Ontbijt tot 10 uur? Ja het is toch 9:55?
- Astra bewijst zich ook als rallyauto
- Astra wordt steeds beter in rookgordijnen
- Astra wordt steeds vaker apart geroepen wegens mist
- Idd, de ballenbak, wie haalt Steven op?
- Stefan...
- De nieuwe Sabrina Sabine Schmitz
- Stomme brommerrijders, ben ik nu schuldig als ik em omrij?
- BBQ kun je ook prima als kampvuur gebruiken en de afwas te doen...
- (uitlaat)rubbers
- (glijende)WD40
- ........
Ik mis er vast nog een paar (vooral nog een dubbelzinnige).![]()
- Quoc = mister BBQ
- nieuwe PR's
- dansende Williams en GSI
+1 Knap als je zo'n verslag kan maken, geeft heel aardig weer hoe het weekend was. Ik had gisteravond de adrenaline nog in het bloed.Timmie82 schreef:GOED VERSLAG!(klinkt als Pascal.. Dat is niet de bedoeling) Vat de meeste van de belangrijke punten wel samen. Voor alle fun had je er echt bij moeten zijn.
Echt waar, kippenvel als je dat ziet. Net als het beeld van de zwoegende auto's op de Ring.Timmie82 schreef:De ritjes naar de ring toe waren al gewoon te vet, waar ik met de Astra achter Tim in de Willie aanjaag met 180 km/h waar 70 is toegestaan. Over de bekende mooie wegen.
Mietje, ja, ik weet het. Sabine stond het 's avonds nog enthousiast aan haar moeder en zus te vertellen. Maar ik hou ook niet van achtbanen.Steven schreef:Ah die verslagen van Paskal zijn best leuk om te lezen.
En toch he Martijn, wel iedereen bij ons in de auto zetten, zelfs Sabine (Schmitz II) vond de meerijronde geweldig. En dan zelf niet instappen![]()
Timmie en ik hebben gister op de 61 nog een heel stuk met een gele GT3 RS opgereden. De toffe Deen reed voor ons uit (ws. volgas in 6e versnelling waar wij in 4 zaten) om de baan vrij te maken en als wij ff klem zaten door verkeer wachtte ie gewoon op de rechterbaan tot we er weer bij waren. Echt ontzettend koel. Bij de grens nog ff ge-(Y)
Kep trouwens wel 2 mooie sfeerfotos oa 1 over gescheurde rubbers, zal ik vanaaf ook ff posten
die chinezen kunnen dr wat vanArjen schreef:[img]http://lh5.ggpht.com/_uMTLI9zMOLs/Sm3bH ... CF0219.JPG[/img]
Das geen BBQ'en maar flamberen!