ziet er allemaal veelbelovend uit hoor..
maar waarom zit er isolatietape om je olietoevoerleiding van de turbo??
lijkt me dat je die slang toch wel netjes vervangt door een nieuwe
als je goed bezig bent met zulke projecten??
Christian Gt Bleu Sport (Injectie Opbouw)
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0120.JPG[/img]
misschien is het een domme vraag, maar als je dit zo aflast, hoe krijg je de injector er dan uit ???
misschien is het een domme vraag, maar als je dit zo aflast, hoe krijg je de injector er dan uit ???
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
steven je weet dat de meeste multipoint injectie 2X per cycle spuit ipv 1X de hele dosis? dus 1 en 4 en 2 en 3 worden tegelijk de injector open gezet.Steven schreef:Das dus dual point injection Hans
dus je kunt eigenlijk voor de eenvoud zo als mb gedaan heeft ook 2 grote injectoren monteren
hmm, of 13 en 24, zoals bij volvo's. De clio doeet t wel simultaan hé?Abel schreef:steven je weet dat de meeste multipoint injectie 2X per cycle spuit ipv 1X de hele dosis? dus 1 en 4 en 2 en 3 worden tegelijk de injector open gezet.Steven schreef:Das dus dual point injection Hans
dus je kunt eigenlijk voor de eenvoud zo als mb gedaan heeft ook 2 grote injectoren monteren
dat is de ontstekings volgorde, die wijkt af van de injectie volgorde, bij 2 X cyle. het is wel iedere keer voor ontsteking een benzine squirt, maar bij 2 cylinders in. 1ste keer voor een dichte klep, 2de keer voor de open klep.
nou even de tussenstand.
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0177.JPG[/img]
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0178.JPG[/img]
zaterdag eerst eens even de vacum aansluitingen er in tappen.
en dan kan het aansluiten en in tapen beginnen
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0177.JPG[/img]
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0178.JPG[/img]
zaterdag eerst eens even de vacum aansluitingen er in tappen.
en dan kan het aansluiten en in tapen beginnen

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
lijkt zo slordig, allemaal losse kabels door het motorrruim 

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
Ziet er goed uit hoor, wat voor een ecu ga je gebruiken? of heb ik daar overheen gelezen..
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:





zo even een fototje
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0220.JPG[/img]
alles zit er aan alleen benziene druk regelaar komt nog op een andere plek zit te dicht bij de turbo. daarom die lange slang
nu eerst weekje op vakantie

[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0220.JPG[/img]
alles zit er aan alleen benziene druk regelaar komt nog op een andere plek zit te dicht bij de turbo. daarom die lange slang

nu eerst weekje op vakantie


Ik bedoelde dus 1+3 en dan 2+4 inspuiten jaAbel schreef:dat is de ontstekings volgorde, die wijkt af van de injectie volgorde, bij 2 X cyle. het is wel iedere keer voor ontsteking een benzine squirt, maar bij 2 cylinders in. 1ste keer voor een dichte klep, 2de keer voor de open klep.

Maar doet clio niet gewoon 1+2+3+4 en dat 4x?
Die dingen spuiten toch echt alle 4 tegelijk hoor
Die injectoren worden in de ecu met 2 transistoren geschakeld op 2 uitgangen van de ecu om het vermogen te verdelen (laagohmige injectoren), maar ze worden gewoon alle 4 tegelijk aangestuurd. Lijkt me dat Henk dat ook wel weet, dus wellicht verwarring met een andere ecu/motor.
