Je mag best een keer proberen, kratje bier als je het lukt boven de 100 km/h

Dat kan beter, die van mij loopt in de begrenzer bij 210 op tellerGeert schreef:gister 185 op de teller met een 95 pk sterke 1.8 in de 19
volgens mij klopt jou bandenmaat dan niet helemaal.....Maarten-Jan schreef:Dat kan beter, die van mij loopt in de begrenzer bij 210 op tellerGeert schreef:gister 185 op de teller met een 95 pk sterke 1.8 in de 19
Voor echte topsnelheden moet je echt een hele tijd doorvlammen en dan niet 5 minuten, maar houd het even een kwartier vol. (mits je daar de ruimte voor hebt uiteraard). Scheelt makkelijk nog iets van 10 km/hRonnie schreef:Hoop van de week in Duitsland een keer de top te halen. Ben wel benieuwd tot hoe ver die wilt gaan.
Voor echte topsnelheden moet je echt een hele tijd doorvlammen en dan niet 5 minuten, maar houd het even een kwartier vol. (mits je daar de ruimte voor hebt uiteraard). Scheelt makkelijk nog iets van 10 km/hSteven schreef:Voor echte topsnelheden moet je echt een hele tijd doorvlammen en dan niet 5 minuten, maar houd het even een kwartier vol. (mits je daar de ruimte voor hebt uiteraard). Scheelt makkelijk nog iets van 10 km/hRonnie schreef:Hoop van de week in Duitsland een keer de top te halen. Ben wel benieuwd tot hoe ver die wilt gaan.
Dan rijd je em pas echt los namelijk, daarna gaat ie ook een stuk vlotter door de versnellingen, mark my words...
Bandenmaat klopt primatutuur schreef:volgens mij klopt jou bandenmaat dan niet helemaal.....Maarten-Jan schreef:Dat kan beter, die van mij loopt in de begrenzer bij 210 op tellerGeert schreef:gister 185 op de teller met een 95 pk sterke 1.8 in de 19
tenzij je een berg af reed ofzo
Op hetzelfde stuk 215 op de teller met de meganeRonnie schreef:Vandaag met de Twingo RS in Duitsland met pijn en moeite de 201 gehaald.
hehehe ja dat ken ik nog wel van duitsland in de twingo heen max 160 op de teller, terug opeens over de 180, 500KM plankgas rijden behalve bij keulenSteven schreef:Voor echte topsnelheden moet je echt een hele tijd doorvlammen en dan niet 5 minuten, maar houd het even een kwartier vol. (mits je daar de ruimte voor hebt uiteraard). Scheelt makkelijk nog iets van 10 km/hRonnie schreef:Hoop van de week in Duitsland een keer de top te halen. Ben wel benieuwd tot hoe ver die wilt gaan.
Dan rijd je em pas echt los namelijk, daarna gaat ie ook een stuk vlotter door de versnellingen, mark my words...
Als we het over dezelfde A3 hebben staat de Clio daar op 225 op de teller. En met die snelheid vloog ik ook afslag Emmerich voorbijGerald schreef:Op hetzelfde stuk 215 op de teller met de meganeRonnie schreef:Vandaag met de Twingo RS in Duitsland met pijn en moeite de 201 gehaald.
Diesel (dti) héTim schreef:Die bakken moeten toch makkelijk harder, kom op! Vlammen! 235 a 240 in de Megane Coupe op de teller. Al was dat wel ergens anders waar het vlak is en niet heuvelig zoals in DE.
airco aanRonnie schreef:Vandaag met de Twingo RS in Duitsland met pijn en moeite de 201 gehaald.