Nee die waren juist blij, nouja er was weer wat aktiviteit op het industrie terrein dat scheelde weer inbraken.
Jajajaja het moet niet gekker worden......zelf de bewakkings dienst zei het.
Als het maar niet tegen elkaar rijden was ....maar om de beurt was geen pobleem ........
Wel je mist lichten uitlaten ....want dat mocht weer niet ( ze aan hebben )
Ik zal het voortaan eerst ff via jou sturen dan kan je zien of er misschien fouten in de tekst staan ofdat het verkeerd begrepen kan worden door iemand
Jochem de Haas schreef:Ik zal het voortaan eerst ff via jou sturen dan kan je zien of er misschien fouten in de tekst staan ofdat het verkeerd begrepen kan worden door iemand
haha, sorry hoor, dat ik het ff niet begreep zoals jij het bedoelde
Jochem de Haas schreef:Ik heb ook wat de laatste tijd met me clio 16v phase 1
Als ie koud is loopt ie gewoon netjes stationair.....prima
Als ik dan ga rijden doet ie het ook goed totdat ik 1 min onderweg ben ..dan begint het ge eikel......hij gaat inhouden valt bijna helemaal dood ondanks dat ik me voet op de zelfde stand op het gas pendaal hou.
3 seconde later schiet ie weer vooruit dan rijd ie ff goed en dan begint ie weer en ook in de volgende versnelling.
Heb ik +/-3 km gereden dan is het weg.
En als ik meteen plakgas boven de 3000 toeren ga heb ik het ook niet , maarja een beetje warm rijden kan geen kwaad
Iemand ideeen ? of heeft ook dit te maken met je koudestart sensor
Had er zo'n flesje in gegegooit maar weinig of geen verandering.
En heb gisteren toch maar ff de koudestartsensor verwisseld ....
Iik snap nog steeds niet hoe het eigenlijk kan ....maar hij loopt weer prima.
Kan iemand misschien vertellen hoe het mogelijk is dat als je een sensor in je koelwater niet goed fuctioneerd dat je hele auto anders gaat lopen ?
Jochem de Haas schreef:Ik heb ook wat de laatste tijd met me clio 16v phase 1
Als ie koud is loopt ie gewoon netjes stationair.....prima
Als ik dan ga rijden doet ie het ook goed totdat ik 1 min onderweg ben ..dan begint het ge eikel......hij gaat inhouden valt bijna helemaal dood ondanks dat ik me voet op de zelfde stand op het gas pendaal hou.
3 seconde later schiet ie weer vooruit dan rijd ie ff goed en dan begint ie weer en ook in de volgende versnelling.
Heb ik +/-3 km gereden dan is het weg.
En als ik meteen plakgas boven de 3000 toeren ga heb ik het ook niet , maarja een beetje warm rijden kan geen kwaad
Iemand ideeen ? of heeft ook dit te maken met je koudestart sensor
Had er zo'n flesje in gegegooit maar weinig of geen verandering.
En heb gisteren toch maar ff de koudestartsensor verwisseld ....
Iik snap nog steeds niet hoe het eigenlijk kan ....maar hij loopt weer prima.
Kan iemand misschien vertellen hoe het mogelijk is dat als je een sensor in je koelwater niet goed fuctioneerd dat je hele auto anders gaat lopen ?
Omdat je ECU dan denkt dat hij warm is terwijl 't niet zo is en andersom, daarbij dus een andere afstelling e.d.
Dat met dat inhouden, controleer de stekker eens op je koudstartinjector onder op het inlaatspruitstuk. je kunt 'm dus per ongeluk verwisselen met de stekker van de pingelsensor, beide dezelfde stekker en de draadafstand vanaf de kabelboom is 't zelfde, bruine stekker moet op de pingelsensor dacht ik.
Das nou gewoon weg .....dat inhouden .
Maar dat betekend dus dat als ie koud is ..de computer zegt :hee ik moet anders inspuiten dan als ik warm ben ?
Want waarom houd ie anders in ? das lucht of bezine die anders word toegevoegt
Zo gisteren de clio klaar gemaakt voor de ( eventuele) verkoop.
Oftewel de 16 inch velgen vervangen voor stalen 16v velgen met goede banden.
De auto weer op de standaard hoogte gezet ( achteras is zeer gangbaardus zo weer verlaagd ).
Van de week ff een foto maken van hoe ie er nu bij staat en hoppa met de willie verder