Nieuwe radio IPV standaard radio

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
dammie
Contacteer:

Ik overweeg een nieuwe auto radio te kopen, namelijk de Pioneer DEH-P700BT of de KDC-BT8044U. Hij moet gaan spelen in een megane coupe uit 2001.

Kan ik deze zonder problemen inbouwen en werkt dan de stuurwielbediening nog zonder of met verloopstekkers? Of kan deze nooit meer werken?
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Ligt aan het type radio, zou je ff na moeten vragen bij de audio zaak, er zijn verloop stekkers voor. (Y)
Roy
Moderator

En je zult een dinformaat radioframe moeten plaatsen aangezien de originele radio anders van maat is. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Bram (vospower)

kan worden aangesloten op je stuurwielbediening en eventueel display. Vraag wel even naar de prijs voor de kabels, perperduur!
dammie
Contacteer:

bedankt voor jullie reacties. Misschien dat ik hem anders eerst niet aansluit, kijken of ik het mis......

Voor de zekerheid maar even langs bij een bedrijf wat hem in kan bouwen voor me :)
dammie
Contacteer:

Vandaag mijn nieuwe Kenwood laten inbouwen met bluetooth etc. werkt goed met de display en stuurwielbediening.

Maar wat duurt het lang mijn telefoonboek op te halen uit mijn HTC met bluetooth? meer mensen zo een probleem ?
Plaats reactie