Thursday Nightmeeting Maastricht
Even wat anders eh,
Dat blok van Ruud, weet iemand toevallig of dat in zijn geheeld verkocht word of in onderdelen? Heb zelf namelijk een 2e 16v erbij en wil wat met het blok gaan doen en een 2.0 cilinderkop lijkt me wel wat!
Dat blok van Ruud, weet iemand toevallig of dat in zijn geheeld verkocht word of in onderdelen? Heb zelf namelijk een 2e 16v erbij en wil wat met het blok gaan doen en een 2.0 cilinderkop lijkt me wel wat!
-
- Contacteer:
Lekker bezig, maar dat blok was wel aardig begaaid van binnen, succes! 

Je kan alleen maar wat met het hele blok, een 2.0 cilinderkop :/ dat zet niet echt zoden aan de dijkLéon16v schreef:Even wat anders eh,

Weet uberhaupt niet of het verkocht wordt! Weet alleen dat ie vervangen wordt:)
-
- Über-Spammer
Had dat blok nou eens in Goes gelopen?
Echt weer Riël,gooit gewoon erin wat loopt....gtt is een auto met een turbo blokje,geen 16v weet ik veel wat.Riël Notermans schreef:Dan zien we Bram ook nog es !
Goed dat de auto toch nog de weg op gaat, dan is de stress erover toch niet helemaal voor niks geweest hé...
Zuigers en bussen zijn helemaal niet duur meer![]()
Anders eens met Ruudje praten, die heeft geloof ik nog een leuke 2 liter 16 klapper over straksWant met de GTT zit je namelijk niet op de CO uitstootnorm waar Ruud nu tegenaan hikt ...
Hey maar Bram,woon jij in frankrijk of hoe zit dat....en waar ligt dat catsop,wil wel eens komen kijken.
Heb je mijn nieuw aangeschafte eveo al gezien?

Mannen komt eens met ideeën voor een bijeenkomst,en aub niet op het laatste moment.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Haha GTT purist 
Ga ik nu ook nog vertellen dat ik een echte bluesport ga vernaggelen?

-
Ik woon nu in Catsop, dat is eigenlijk hetzelfde als Elsloo. In de winter woon ik in Frankrijk.
@ Rob: wat is er eigenlijk met jou mooie blauwe wagentje gebeurd? en nee, HTS is nog niet af
@ Patrick: wil je evo graag eens zien, rij eens langs zou ik zeggen
@ Rob: wat is er eigenlijk met jou mooie blauwe wagentje gebeurd? en nee, HTS is nog niet af

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Heel het bleusport verhaal is B.S. Valt niet veel meer te vernaggelen.Riël Notermans schreef:Haha GTT purist
Project: GTT Blue Sport
Huh?
Hoe bedoel je?
Hoe bedoel je?
Die donkerblauwe die is weer terug bij een vorige eigenaar,en wel bij mij....maar als je die lichtblauwe bedoeld daar weet ik niet van waar die is.Bram (vospower) schreef:Ik woon nu in Catsop, dat is eigenlijk hetzelfde als Elsloo. In de winter woon ik in Frankrijk.
@ Rob: wat is er eigenlijk met jou mooie blauwe wagentje gebeurd? en nee, HTS is nog niet af![]()
Bram zou gauw als ik even heb dan komt ik graag langs om te kijken.
Riël waarom vern..k je alles man,....koop een lelijke auto en vernaggel die of maak er iets moois van en maak em af

Grapje kerel
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dat ik het een hoop B.S. vind om een BleuSport niet om te mogen bouwen voor de puristen onder ons. Het is toch jouw auto ipv die van een ander.Riël Notermans schreef:Huh?
Hoe bedoel je?
Nou moet ik wel toe geven dat mijn BleuSport niet compleet omgebouwd gaat worden zoals ik het mogelijk zou willen, maar dat is dan meer omdat het de 1e op kenteken in NL is. Niet dat ik de auto verder niet naar mijn smaak inricht, maar alles is terug te wijzigen naar origineel.
Hetzelfde geld voor een williams trouwens. Laat staan die gouden velgen er onder. Wat dat betreft vind ik die donkerblauwe kleur nou niet direct de mooiste blauw.

Project: GTT Blue Sport
Rob dit is te kort voor af te spreken. Daarbij heb je gezien wat voor een weer het is en wordt en blijft deze week... Laten we verstandig zijn en het een weekje opschuiven want als het weer zo blijft dan krijgen we weer een hoop afzeggingen en er zijn toch te weinig mensen die dit gelezen hebben want dat merk je vanzelf aangezien er nog niemand op gepost heeft.
Groet Pat.
Groet Pat.
-
- Contacteer:
Volgende week donderdag lijkt me leuk, hopelijk moet ik niet werken dan (krijg ik pas dit weekend te horen) en heb ik de 19 weer terug. 

En mensen,het is nu donderdag....maar ik zie niet veel gebeuren hier.Laat even weten als je wilt of je zin en tijd hebt,of tijd kan vrijmaken om er volgende week donderdag bij te zijn.
Rob beste vriend
ik lees niets meer van je,....je bent toch niet boos op me 
Rob beste vriend

Pat, ik boos? Nee hoor, ik zou niet weten waarom. Ik ben niet iemand die snel boos is/wordt.Patrick schreef:Rob beste vriendik lees niets meer van je,....je bent toch niet boos op me
Hoe is het met jouw blauwe GTT eigenlijk? Heb je daar al nieuws van?
het leeft nog hier af en toe zie ik nu... hahaha
helaas op donderdag vaker (uit gewoonte) langs de mac gereden maar geen renault te spotten, tenminste met bekende erbij.
Zo te lezen zit het er wel weer een te komen dat er iets gebeurt, dus misschien zie ik jullie dan wel.
ps. erg slecht moest weer even kijken hoe je kon replyen
helaas op donderdag vaker (uit gewoonte) langs de mac gereden maar geen renault te spotten, tenminste met bekende erbij.
Zo te lezen zit het er wel weer een te komen dat er iets gebeurt, dus misschien zie ik jullie dan wel.
ps. erg slecht moest weer even kijken hoe je kon replyen

-
- Contacteer:
Dus, een lijstje maken voor donderdag?
- Joopieboy (ovb)
- voske
- Rob
- Patrick
- Synchro
-
-
-
Verder nog?
- Joopieboy (ovb)
- voske
- Rob
- Patrick
- Synchro
-
-
-
Verder nog?

Weet ik kerel dat je niet snel boos word,was maar om te geinen.Rob schreef:Pat, ik boos? Nee hoor, ik zou niet weten waarom. Ik ben niet iemand die snel boos is/wordt.Patrick schreef:Rob beste vriendik lees niets meer van je,....je bent toch niet boos op me
Hoe is het met jouw blauwe GTT eigenlijk? Heb je daar al nieuws van?
Maar om even aan te geven hoe het met de blauwe gaat,ik heb nieuw plaatwerk aangedragen en ik heb ze van de week niet gebeld.Maar ik ga maandag eens bellen hoe ze op geschoten zijn.
Het zijn goede mensen met de bekende probelemen,grotere bedrijven eisen hun voorrang op een bepaalde manier en ja daar kan je als klein menneke niet zo goed tegenop.
Ik hoop op vordering,echt want het is wel zo dat ik op de eindjaars meeting ermee wil gaan komen.
Verder hoop ik dat we komende donderdag(hopend op goed weer)eens kunnen rekenen op mensen die komen.
laat dus even weten of je zin en interesse hebt om te komen,hoeft niet lang maar ook even btw als men komt dan kom niet als je zin hebt maar gewoon om 8 uur alsjeblieft.
De meesten onder ons als het over de oudere garde gaat die hebben wel wat meer te doen dan wachten,en als je een uur moet wachten en dan komt de rest dan krijg je dat mensen alweer naar huis moeten en hebben we nog niks.
Ik bedoel er niets verkeerd mee maar het is leuker als men gewoon op ongeveer het zelfde tijdstip komt.
Wij hopen dat velen komen,en misschien dat we er 1 keer in de maand een leuke draai aan kunnen geven.
En Rob,....komen hè

-
- Contacteer:
Idd, gewoon weer vaste prik eens in de maand, en als het weer eens meezit een terrasjes meeting? 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik zal er ook zijn donderdag moet werken tot acht en erna zal ik eens komen
opdraven
opdraven
Ja het si leuk om eens in de zoveel tijd elkaar te ontmoeten...maar dan wel komen en een beetje op tijd,ik denk dat dat het belangrijkste is.
We hoeven geen uren te blijven hangen maar gewoon even bij kletsen.
Maar goed ik hoop op een leuk groepje donderdag
We hoeven geen uren te blijven hangen maar gewoon even bij kletsen.
Maar goed ik hoop op een leuk groepje donderdag

-
als het ff meezit kom ik ook even langs, na 21.00u.
@Wilco, dan kun je de remklauw terugkrijgen, die heb ik vooralsnog niet nodig gehad.
@Rob, ik neem ook je GTT-stuur mee, dus ook komen
@Wilco, dan kun je de remklauw terugkrijgen, die heb ik vooralsnog niet nodig gehad.
@Rob, ik neem ook je GTT-stuur mee, dus ook komen

Ach dat is nou leuk
Patriek Patriek dat ge ook komt.
Wat een verrassing,lang niet gezien cq gesproken etc enzo bla bla.
Maar wel leuk al dat mag gaan lukken.
Mensen komt,met velen als jullie dat mag lukken
Ik hoop met velen op een leuke opkomst(zal wel tegen vallen als altijd hahaha.
Maar goed hoeft niet lang te duren als het maar leuk is.
Groeten Patrick.

Wat een verrassing,lang niet gezien cq gesproken etc enzo bla bla.
Maar wel leuk al dat mag gaan lukken.
Mensen komt,met velen als jullie dat mag lukken

Ik hoop met velen op een leuke opkomst(zal wel tegen vallen als altijd hahaha.
Maar goed hoeft niet lang te duren als het maar leuk is.
Groeten Patrick.
-
- Contacteer:
Zal erg gezellig worden, ik ben waarschijnlijk iets later met wilco.
Mocht wilco mijn auto afkrijgen, anders ben ik er niet bij...
dan werkt Wilco maar door,en waarom zou je niet komen als je auto niet af is?Joopieboy schreef:Zal erg gezellig worden, ik ben waarschijnlijk iets later met wilco.
Ben er vaker geweest zonder auto,gaat ook hoor...weet dat dat niet het ultieme is om onder het praten naar je auto te kijken

Cableguy...hoe is het afgelopen met Kareltje,zijn we van hem af of moeten we nog?Laat het me even weten

nou nou
misschien komt deze jongen dan ook nog eens even kijken
misschien komt deze jongen dan ook nog eens even kijken

Als er nog interesse voor is kan ik ook nog wel langsrijden om eens kennis te maken, ik kan dan ook de coating en een infrarood camera meenemen zodat mensen erna kunnen kijken met hun eigen ogen.
-
- Contacteer:
Minder nieuws, bij het vervangne van de voorpijp is een bout afgebroken, wilco gaat het dus niet halen om mijn 19 rijdend te krijgen.
Ik kan er dus niet bij zijn, of iemand moet mij willen/kunnen komen opahelen? Ik woon een half uurtje vanaf de snelweg, afslag born/sittard.
Ik kan er dus niet bij zijn, of iemand moet mij willen/kunnen komen opahelen? Ik woon een half uurtje vanaf de snelweg, afslag born/sittard.

-
- Contacteer:
Ros ff de boor er door heen, 10minuten werk?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]