projectje megane 2 grand tour
-
- Moderator
- Car: Megane
komt dit uit een nederlandse RS?? zo ja welk kenteken had die?? voor het register 

fan-tas-tisch!

-
- Contacteer:
Dit is echt een zeer gaaf project! Familie bak als sleeper whehe, leuke stoplicht sprinter. 

Komt allemaal van een engelse RS.Patrick.B schreef:komt dit uit een nederlandse RS?? zo ja welk kenteken had die?? voor het register
Mag de grand tour RS als gekeurd is ook in het register komen?

-
- Moderator
ja het is wel stoer natuurlijk alleen het is en blijft een grand tour met een rs blok ingebouwd. (wel een hele dikke dat wel!!)ramon16V schreef:Patrick.B schreef:komt dit uit een nederlandse RS?? zo ja welk kenteken had die?? voor het register
Mag de grand tour RS als gekeurd is ook in het register komen?
Hoeft er niet bij, net wat je zegt het blijft een grand tour 

foto verwijderd
Laatst gewijzigd door ramon16V op za 18 jul 2009 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
MOD
Fotosize ff ge-editdat klopt
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ga je nog side-skirts gebruiken omdat de overhang van je achterbumper lager is dan de standaard dorpels ??
Uitlaatsysteem al bedacht / gemaakt ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
heb alles zelf gedaanantoine schreef:Dan zit er genoeg kennis bij je in de buurt om te helpen of informatie te verschaffen!
komt tzt er nog op eerst maar ff rijdenArco Straver schreef:Ga je nog side-skirts gebruiken omdat de overhang van je achterbumper lager is dan de standaard dorpels ??
uitlaat is standaard van rs en hier en daar wat aangepast
-
- Car: Renault Clio III RS
ramon16V schreef:heb alles zelf gedaanantoine schreef:Dan zit er genoeg kennis bij je in de buurt om te helpen of informatie te verschaffen!

Had jij vroeger een r 19 16v die in een aparte zilveren kleur gespoten was, met hele mooie wielen?
dat klopt die heb ik nog steeds alleen is die niet zo mooi meer want er was er 1 die er ff voordook. vookant in elkaarantoine schreef:ramon16V schreef:heb alles zelf gedaanantoine schreef:Dan zit er genoeg kennis bij je in de buurt om te helpen of informatie te verschaffen!![]()
Had jij vroeger een r 19 16v die in een aparte zilveren kleur gespoten was, met hele mooie wielen?

-
- Moderator
heeft die ff in zoetermeer gestaan die 19??ramon16V schreef:dat klopt die heb ik nog steeds alleen is die niet zo mooi meer want er was er 1 die er ff voordook. vookant in elkaarantoine schreef:ramon16V schreef:heb alles zelf gedaanantoine schreef:Dan zit er genoeg kennis bij je in de buurt om te helpen of informatie te verschaffen!![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja zie je ik dacht het al te herkennenantoine schreef:Terrein komt mij bekend voor kan dat kloppen? Ergens in de buurt van een gebouw van de rijkspolitie.![]()
ps Leuk projektje!

Zou dat niet een turbo-projectje worden?ramon16V schreef:dat klopt die heb ik nog steeds alleen is die niet zo mooi meer want er was er 1 die er ff voordook. vookant in elkaarantoine schreef: Had jij vroeger een r 19 16v die in een aparte zilveren kleur gespoten was, met hele mooie wielen?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
hahahahaaha jullie hebben alle2 gelijk
turbo projectje is niet doorgegaan ivm met schade
turbo projectje is niet doorgegaan ivm met schade
-
- Contacteer:
Kwam je ook wel eens in Staphorst met die 19 ??
neefje van de eigenaar van een toemalig carvanbedrijfje had toen zo'n aparte 19 met blauwe ramen..... of zit ik nou echt in de verkeerde hoek te zoeken
neefje van de eigenaar van een toemalig carvanbedrijfje had toen zo'n aparte 19 met blauwe ramen..... of zit ik nou echt in de verkeerde hoek te zoeken

Renault 19 1.8 16V Cabrio
nee daar kwam ik nietMark Coupe schreef:Kwam je ook wel eens in Staphorst met die 19 ??
zo was die 19
[img]http://img248.imageshack.us/img248/309/club11edited.jpg[/img]
nee dat was ik nietWouter de Wit schreef:Dan heb je toch ook een blauwe GTE of GTT gehad? Dat ding wat echt keihard was?
Lijkt JL z'n ouwe hok welantoine schreef:Terrein komt mij bekend voor kan dat kloppen? Ergens in de buurt van een gebouw van de rijkspolitie.![]()
ps Leuk projektje!
Tof project!!
sterker nog, dat is het ook. breedeweg te zevenhuizen 

Immer wieder die verdammte Holländer
na lng wachten op de heren van rdw en 2x op de testbaan geweest te zijnis het dan eindlijk zover dat de papieren onderweg zijn en bijn mag en kan gaan rijden. 

-
- Moderator
vet. Waar blijven de foto's van hoe er nu bij staat??
als papieren binnen zijn kunnen er gele platen op, dan foto`s maken
vandaag papieren binne gehad .
morgen apk en afmelden
dan eindelijk lekker toeren
morgen apk en afmelden

-
- Moderator
hier nog 1 

Ik verbaas me erover, als je door de RDW keuring gaat dat je dan toch nog een APK keuring moet doen. Hoe zit dat?ramon16V schreef:vandaag papieren binne gehad .
morgen apk en afmelden
-
- Contacteer:
Dat klinkt erg goe,d ben zeer benieuwd!ramon16V schreef:vandaag papieren binne gehad .
morgen apk en afmelden
Ook gelijk een fotoshoot houden he.