Leon's 19 16v

Vertel hier alles over je project.
Léon16v

dankuu..

heeft iemand trouwens een idee of je die voorbalk in hoogte kan verstelle fsoo? kan best zijn dat die niet goed zit. op die foto lijkt het trouwes idd of die naar achter gedrukt zit maar hij zit wel op de goede lijn alleen zou die wat hoger moeten zitten.
Anders als iemand weer of je die balk kan stellen dat ik morgen de bumper eens eraf haal en lampen eruit en eens wat proberen te klooje..
Haas
Car: Megane RS

lijkt mij gewoon dat de balk te ver naar achter is vastgelast, weinig aan te stellen verder.
Sluit je motorkap ook wel diep genoeg?
Léon16v

Jaa de motorkap sluit perfect aan, ook bij de zijschermen!
Jaa ik vind het niet eg zo heel storend, ben allang blij dat alles nu nieuw erop zit duss boeieee :D
Léon16v

Sow, dat is ook allang geleden dat ik hier nog eens wat gepost heb..
Ik heb nu op het moment nog een 2e 19 16v erbij gekocht voor onderdelen en wat te verkopen..
Ik ga wat dingen omzetten en het blok eruit halen en dat wil ik uit elkaar gaan halen en weer netjes maken!

Ik heb eigelijk meteen een vraagje:
heeft iemand enig idee waar je nieuwe rubbers kan krijgen voor een sunroof? heb namelijk een heel fijn sunroofje uit die ene 16v kunnen halen!

Zodra ik alles op mijn 16v heb geplaats wat nodig is, komen wel wat foto's :foto:
Johan Hogervorst
Contacteer:

Top regel mij ook gelijk wat onderdelen haha. (Y) (0)
Plaats reactie