Vandaag mail gehad.. Hier is het resultaat:
Goede avond Remi,
Ik hoop dat je nog een beetje begrip kan opbrengen en geduld. Wij zijn hier ons uiterste best aan het doen om het allemaal een keer afgewerkt te krijgen.
Maar je weet eens als het mis gaat dat je daar heel lang moet aan werken voor het al bijgewerkt te krijgen. Om eerlijk te zijn had ik ook die extra verbouwingen niet mogen doen. Nu is de achterbumper bijna perfect maar met de nieuwe wielen raakt hij zijn binnenrandjes. Dus ik heb terug kleine scheurtjes aan de aaneenzet van de achtervleugel en de bumper en daarbij moet ik ook nog de voorste veerpoten steken en het complete lucht circuit aansluiten. En er is nog redelijk veel montage werk aan heel de wagen. Onder anderen de meterhouder plaatsen, meters aansluiten extra centrale deurvergrendelings pompjes monteren, gaas in de bumpers plaatsen, daarbij voor de perfectie na te streven hem langs de buitenkant nog eenmaal te spuiten, maar zoals je weet is het niet haalbaar om het allemaal zomaar even tussendoor te doen. Vandaar dat wij niet anders kunnen als ze een voor een te gaan afwerken in een planning. Hier staan op het ogenblik nog 8 onafgewerkte projecten. Zoals jezelf ook weet en ook nieuw werk om uiteraard ook de rekeningen te kunnen betalen. En daar komt bovenop dat het nog eens vakantieperiode is ook. Dus op het personeel kun je heel slecht rekenen op de moment. En tot mijn grote spijt ben ik ook verplicht mijn vakantie te nemen voor de kinderen. Ik stel deze nu ook al uit van 17 juli om iedereen op de hoogte te brengen hoe het in zijn werk zal gaan om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn. Dus als mijn afspraken met mijn kompanen en personeel goed verlopen dan zouden de werken aan jouw voertuig kunnen hervat worden op woensdag 26 augustus en hij zal afgeleverd worden op zaterdag 12 september. Dus nog een 6-tal weken. Er is tot mijn spijt geen snellere oplossing om hem op een degelijke manier af te werken. Het heeft uiteraard ook geen zin om hem meerdere malen terug te laten binnen komen om dat het allemaal vlug vlug gedaan is. U kunt ons zolang die tijd iedere dag bereiken via mail. En dan zullen u vragen door een van onze medewerkers op het bureel beantwoord worden. Alleen voor heel dringende redenen zal de secretaresse ons nog doorverbinden omdat zoals u weet wij heel de dag anders van het werk worden gehouden. U zult het bureel terug kunnen contacteren vanaf maandag 17 augustus.
Met vriendelijke groeten,
Het CustomCarDesign Team
Er is dus nog een hoop werk. Ik hoop dat hij zich nu echt een keer aan de afspraak houd. Ik houd jullie op de hoogte.