ACT: Clio Williams
-
Omdat wij een keertje samen op een compleet onverantwoorde wijze door jouw dorpje gereden zijn op zoek naar een passende moer. 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Heb ik het eerder over gehad, maar een Willy met 16V schokbrekers levert precies 3 graden negatief camber op..Geert schreef:ik heb er een 16v setje onder. hoort niet maar leverd me een mooie 1.4 graden negatief camber opDennisT schreef:Was ik al bang voor.
Ik rijd met 1,5 graad met de 19 16V.. en dat zie je net

ik heb de uitdraai erbij, 1.4%Ronald1916V schreef:Heb ik het eerder over gehad, maar een Willy met 16V schokbrekers levert precies 3 graden negatief camber op..Geert schreef:ik heb er een 16v setje onder. hoort niet maar leverd me een mooie 1.4 graden negatief camber opDennisT schreef:Was ik al bang voor.
Ik rijd met 1,5 graad met de 19 16V.. en dat zie je netTim rijd met 3 graad en die rijd bijna op de ashoezen..
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
auto krom?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
neuh rijdt perfect zo

de bilsteins die er onderzitten zijn wel aangepast (komen uit de cross). de montage punten zijn verstevigd. waarschijnlijk zit het hem daar in dan.
hallo dames en heren!
Een vriend van mij wil deze auto gaan bekijken:
http://www.speurders.nl/overzicht/renau ... o+williams
Als ik deze auto opzoek op de site van de RDW dan staat er dat het een 16V is uit 1992.... de huidige eigenaar heeft hem ook pas net een maand en staat nu weer te koop... weet iemand van jullie meer over deze auto?
greetz! WdV
Een vriend van mij wil deze auto gaan bekijken:
http://www.speurders.nl/overzicht/renau ... o+williams
Als ik deze auto opzoek op de site van de RDW dan staat er dat het een 16V is uit 1992.... de huidige eigenaar heeft hem ook pas net een maand en staat nu weer te koop... weet iemand van jullie meer over deze auto?
greetz! WdV
-
- Über-Spammer
-
- Moderator
- Car: MB
is dat de oude van Donleben? Is idd wel een nette wagen hoor, daar viel niets over te zeggen. Maar ik denk dan altijd bij zo'n ad. Zeg het gewoon eerlijk. Op deze manier twijfel je aan alles wat zo'n verkoper zegt 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bedankt voor de snelle antwoorden!! 
was er al een beetje bang voor dat et een omgebouwde was.... Inderdaad vermeld dat er dan bij in de advertentie!
Hij is toch op zoek naar een originele, zal hem de RTC markt wel es laten zien...
Adios!!

was er al een beetje bang voor dat et een omgebouwde was.... Inderdaad vermeld dat er dan bij in de advertentie!
Hij is toch op zoek naar een originele, zal hem de RTC markt wel es laten zien...
Adios!!
-
De mijne staat ook te koop: http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=7078WDV46 schreef:Bedankt voor de snelle antwoorden!!
Adios!!
Ligt een volledige Devil uitlaat onder van voor tot achter en er zit een KW setje op.
Het valt me trouwens wel op dat er momenteel heel weinig originele Williams Clio's te koop staan, zijn ze nu echt zeldzaam aan het worden ofzo? Hmmm...ik hoop maar dat ik geen spijt ga krijgen van de verkoop.
-
- Moderator
- Car: Megane
zouden dit soort eigenaren nou echt de illusie hebben dat ze een echte willie rijden??
In belgië staat een Williams fase 2 te koop met nummerplaatje en dan nog een vrij laag nummer ook (1177) 

die van mij staat sins een paar weken eindelijk onder een doek gestaltStrijder schreef:@t Thierry; die van mij wil ik over twee jaar onder een doek stallen

-
Die van mij al 7 weken..Geert schreef:die van mij staat sins een paar weken eindelijk onder een doek gestaltStrijder schreef:@t Thierry; die van mij wil ik over twee jaar onder een doek stallen

Ik ga van de week ff informeren wat een nieuwe stuurkolom kost.
Met een beetje geluk kan ik er dan mee naar de WSR op de Nurburgring op 20 September.
Die van mij is al 3 jaar in gebruik als 2de wagen, dus die staat eigenlijk constant binnen en komt enkel buiten als het mooi weer isStrijder schreef:@t Thierry; die van mij wil ik over twee jaar onder een doek stallen

-
De mijne wordt dagelijks gebruikt. Is ergens wel jammer, want hij wordt er niet mooier op (steenslag, krasjes, deukjes en dergelijke). Toen ik 'em 11 maanden geleden kocht, was hij nagenoeg perfect. 

-
Bij deze Williams zit het stuur gewoon vast, hoor.
Nee, je ontkomt er in deze omgeving bijna niet aan. Op de A15 rijden zoveel auto's tegenwoordig dat de onderlinge afstand gewoon te klein wordt om steenslag te kunnen voorkomen. Laat je de afstand groter worden, dan duikt er wel een ander in dat gat. Parkeerdeukjes zijn ook niet altijd te vermijden. Er zijn meer mensen die de ideale parkeerplekken opzoeken, dus dan ben je soms gewoon verplicht om 'em te dicht op een andere auto te parkeren. En lang niet iedereen vindt de Williams een bijzondere auto die gespaard moet worden. Is tenslotte een ouwe bak waar je gerust je deur tegen kunt zetten.

Nee, je ontkomt er in deze omgeving bijna niet aan. Op de A15 rijden zoveel auto's tegenwoordig dat de onderlinge afstand gewoon te klein wordt om steenslag te kunnen voorkomen. Laat je de afstand groter worden, dan duikt er wel een ander in dat gat. Parkeerdeukjes zijn ook niet altijd te vermijden. Er zijn meer mensen die de ideale parkeerplekken opzoeken, dus dan ben je soms gewoon verplicht om 'em te dicht op een andere auto te parkeren. En lang niet iedereen vindt de Williams een bijzondere auto die gespaard moet worden. Is tenslotte een ouwe bak waar je gerust je deur tegen kunt zetten.