Jo, hoe zit dat nu met die beveiligingspennen, als je blokken nieuw zijn kunnen die er toch niet in?
Ik heb ook gaatjes geboord in de pennen van de seat, normaal zit die met een soort verzonken bolletje geborgd in de klauw, maar dat wil nog wel eens lossschieten is me verteld
Maar bij nieuwe blokken kan ik de borgpennentjes niet kwijt.
kan iemand me helpen aan het aansluitschema van de ecu van de renault 21 turbo ?
of wie weet waar ik dat online kan vinden?
ik heb het werkplaatshandboek van olving , maar het schema dat daar in staat ( pag 297) dat lijkt niet erg op wat er in mijn alpine zit.
plus dat er mooi nummertjes bij staan van 1 tot 35 , echter de stekker heeft geen nummertjes , dus dat schiet ook al niet bijzonder op.
Ik ben ondertussen bijna twee dagen in de bedrading van de alpine aan het knippen , er is een kleine 10 meter draad uit , de ergste ellende is er uit. maar volgens mij zit er nog steeds veel te veel bedrading in.
Dus het eenvoudigste lijkt me een voor een vanuit de ecu alles door te meten , en waar nodig vervangen , maar dan heb ik wel het goede schema nodig.
sorry Jo de man heeft mij vanmiddag teruggebeld met de mededeling dat ie toch liever nieuwe onderdelen wil .
hij heeft al 3 bakken gesloopt en wil nu liever nieuwe kroon en pignonwiel
om ze dan naar engeland te sturen en daar te laten behandelen zodat ze sterker worden.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als ze er echt niet aan uit komen, neem dan even contact op met Carl (VKV). Die is niet te beroerd om je te helpen. Tegenwoordig mag je al blij zijn als een dealer wat tijd vrij maakt om iets op te zoeken.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Die afmetingen die bij nummertje 10 staan, kloppen wel met hetgeen wat zij mij doorgeven. Zou het dan zo zijn dat het wel om een keerring gaat, maar ze gewoon een verkeerde omschrijving in het systeem hebben staan??
Edit: Nummer 10 is wel een lager en dat nummer komt dus ook overeen met het nummer wat jij me als keerring hebt gegeven.
dialogis sucks , je bracht me in twijfel terwijl ik er tamelijk zeker van was.
Check this; de keerring zit IN de stelring, dus apart van het geheel wat evenveel betekent dat het gewoonweg dezelfde is als de linkerkant. Who's you're daddy