Met gezellige mensen om me heen ben ik snel tevreden. Misschien ben jij iets veeleisender inderdaad.-jo- schreef:Het is maar wat je gewent bent. 2 weken terug hebben we voor de 5de keer French Car Show bezocht, totaal niet te vergelijken met een franse dag waar iedereen naast elkaar op een plein staat.
Franse Autodag: 12 juli 2009, Nieuw-Bergen (Li.)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als RTC-ers gaan vinden we dat helemaal perfect. Maar zoals aangeven door anderen moet je keuzes maken welke evenementen cq zaken je prominent aanwezig wilt zijn.Vinnie_86 schreef:tja, ik vond het alle 3 de keren erg leuk, en jullie/wij als rtc zijn gewoon welkom om bij ons te staan,
hoemeer renault hoe beter.
Voor RTC was dat paar weken geleden Ter Apel meeting en hierna Kreutztage. Misschien volgend jaar wel weer.
Locatie in dat industrie-terrein was niet super. Met andere RTC-ers was het wel gezellig.
We zullen zien en misschien volgend jaar is RTC er groots bij.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Ieder z'n ding inderdaad en daar moeten we elkaar in vrij laten.Factory schreef:Met gezellige mensen om me heen ben ik snel tevreden. Misschien ben jij iets veeleisender inderdaad.-jo- schreef:Het is maar wat je gewent bent. 2 weken terug hebben we voor de 5de keer French Car Show bezocht, totaal niet te vergelijken met een franse dag waar iedereen naast elkaar op een plein staat.
Elke meeting heeft z'n eigen sfeer als het goed is.
French Car Show is inderdaad veel groter en 'dikker' van opzet, niet te vergelijken met nagenoeg alle Nederlands (Renault-)meetings. De Kreuztage in Duitsland is vooralsnog een heel mooie gezellig meerdaags Renault-evenement.
Zelf ben ik ooit verwend geraakt door de Wörthersee Tour in Oostenrijk. Een week lang vergapen aan de dikste VAG auto's...
Duizenden auto's bezetten alle dorpen rondom een prachtig meer!

Ooit toch maar weer eens een kijkje gaan nemen...
-
Tim schreef:Dan ga ik mee Willeon, wat je daar tegen komt! (waar is de kwijl smiley)![]()
Misschien dat ik volgend jaar die kant nog op wil voor een paar dagen, die sfeer daar in Oostenrijk is echt super!
En elke dag een paar broodjes "Schnitzel Semmel", of terwijl "kaiserbroodje met een heerlijke schnitzel"!
Eén bij het ontbijt, één bij de lunch en één bij het avondeten....

Willeon de Zoete schreef:Tim schreef:Dan ga ik mee Willeon, wat je daar tegen komt! (waar is de kwijl smiley)![]()
Misschien dat ik volgend jaar die kant nog op wil voor een paar dagen, die sfeer daar in Oostenrijk is echt super!
En elke dag een paar broodjes "Schnitzel Semmel", of terwijl "kaiserbroodje met een heerlijke schnitzel"!
Eén bij het ontbijt, één bij de lunch en één bij het avondeten....
Dan ga je toch wel met je volledig gerestaureerde GTT heen?