Ja dat is meer dan waar. Ik kijk wel ff wat ik doe. Ik wil iig wel is een diag run laten doen
Gister avond begonnen met het plaatsen van mn FMIC. Hij hangt netjes in het midden op zn plek. Alleen heb ik 2 gaten moeten boren in de bumper voor de onderaansluitingen van de FMIC. Deze vallen er netjes doorheen, alleen vind ik mn bumper nog steeds niet lekker hangen. Hij hangt iets te laag nog. Dus ik zit ff te twijfelen wat ik nou doe. Een rechthoekig gat uit de onderkant van de bumper zaken of laat ik de kier lekker zo zitten..
Voor sommige zal het direct opvallen en voor sommige ook niet.
Waar zijn die zwarte blokken die normaal in die front horen te zitten.
Klopt.... die zaten er dus NIET en daar kwam ik ook van de week achter toen ik de bumpert eraf haalde.
Daarom hing mn bumper zo beroerd.
Maar nu wil ik vanmiddag even 2 van die blokken van de sloop halen.
Alleen komen deze dan van een normale 5 af. Zouden deze gewoon hetzelfde zijn??
Jackson schreef:
Maar nu wil ik vanmiddag even 2 van die blokken van de sloop halen.
Alleen komen deze dan van een normale 5 af. Zouden deze gewoon hetzelfde zijn??
Uit mn hoofd zeg ik dat die blokken van een normale 5 anders zijn.
ik zal van 't weekend eerst s in de schuur bij pa en ma kijken of 't wel waar is wat ik zeg
prijs zal ik je dan wel PM, niet iedereen hoeft te weten hoe groot je portemonnee is toch
@ Merijn: heb jij er geen eens nieuwe op zitten dan?
Allartino schreef:ik zal van 't weekend eerst s in de schuur bij pa en ma kijken of 't wel waar is wat ik zeg
prijs zal ik je dan wel PM, niet iedereen hoeft te weten hoe groot je portemonnee is toch
@ Merijn: heb jij er geen eens nieuwe op zitten dan?
Dank
Nja, ik denk dat mn project topic al genoeg zegt over hoe groot mn portemonee is haha. Maargoew..
van een normaal 5je zijn ze 100% zeker anders van vorm.
ik heb ze ooit wel eens verkocht aan steven(STK) en die wist
volgens mij van een nieuwprijs van rond de 3tientjes o.id per stuk..
er zal toch wel iemand zijn die 2nette voor je heeft liggen??
ik heb zo'n universele aansluitset op ebay aangeschaft voor 99 pond, volgens mij ga ik daar ook een heel end mee komen.
Zitten RVS buizen bij, aansluitstukkies en zeer degelijke slangklemmen
Haha nee indd. Samco koop ik ook echt niet.
Ik zal eens kijken naar die kerel op Ebay.
En anders bestel ik het lekker bij Biesheuvel ofzo. Moet toch nog meer hebben bij biesheuvel. Kan het mooi in ene besteld worden
DennisT schreef:Samco moet je niet nemen, dan betaal je voor de naam. Zou me niks verbazen als die slangen allemaal uit dezelfde fabriek komen
vergeet dat maar, wij hebben die goedkope siliconen slangen uitgebreid getest. Komt er nooit meer in, das zeker. Kwaliteit samco is niet te vergelijken met die goedkope troep.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jackson schreef:Haha nee indd. Samco koop ik ook echt niet.
En anders bestel ik het lekker bij Biesheuvel ofzo. Moet toch nog meer hebben bij biesheuvel. Kan het mooi in ene besteld worden
Jackson schreef:Haha nee indd. Samco koop ik ook echt niet.
Hmmm ik dacht eerst das best prijzig. Maar toen zag ik dat bij een 90 graden bocht de beenlengte 100mm is. Das best lang. Misschien red ik daarmee in 1 keer om mn subframe heen. Ik zoek het ff uit
DennisT schreef:Samco moet je niet nemen, dan betaal je voor de naam. Zou me niks verbazen als die slangen allemaal uit dezelfde fabriek komen
vergeet dat maar, wij hebben die goedkope siliconen slangen uitgebreid getest. Komt er nooit meer in, das zeker. Kwaliteit samco is niet te vergelijken met die goedkope troep.
Ik heb ze nu van Silicone Hoses, dan zag er op het eerste gezicht precies hetzelfde uit als samco qua opbouw. Misschien dat ze het wel eerder begeven, maar op hoeveel bar moet dat dan wel niet zijn?
ik weet niet of iemand het gezien heeft maar die slangen worden voorgeschreven voor water en lucht. Neem van mij aan dat een waterslang een andere voering heeft.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !