Vanmorgen in Arnhem vanaf het Gelredome via de pleij-route richting A12. Een 1.9TDI A3 met een man van middelbare leeftijd reed echt flink links.
Ik ging er even 'subtiel' rechts langsop, maar op een of andere manier knapte er wat bij hem.
Meteen vol aan het drukken en dus zodra er ruimte kwam het gat groter gemaakt. Hij kon niet volgen
Goed, stukje verder, weer achter me en dik aan het flitsen met zijn lampies. Ik dus handje omhoog, van 'even rustig nu' en weer gas gegeven.
opeens schiet hij naar rechts, komt naast me, met het raam open en schreeuwt iets van "wat moet je nou dan!"
Daar had ik dus even geen zin in, dus ik zeg (met raam dicht) doe nou maar rustig... (hij kan vast liplezen)
De rest van de afstand was het drukker, en met de A3 op de kont lekker kalm aan gedaan. Elk gaatje wat hij zag wilde hij er langs, maar reed dan weer vast op de auto's rechts van me. (Subtiel net wat meer of minder gas geven zodat hij verkeerd uit kwam

)
Net voor het velperbroekcircuit knalde hij opnieuw naar rechts, sneedt iemand af, tuuterde, flitste en ging het pompstation op. Man man, wat een heethoofd
Gisteravond overigens nog de tv-ploeg van Blik op de Weg of Wegmisbruikers gespot.
Reed naar m'n vriendin toe over een provinciale weg en een Alto-bestuurder trok wel érg langzaam op na een rotonde. Dus even er langs op en met 100 op de klok (80 toegestaan) verder gezoefd totdat van de andere kant een Avensis flitste met grootlicht, en zijn hand een gebaar maakte van, kalm aan..
In de 4, net onder de 80 zag ik ze inderdaad staan. Zwarte Volvo, wit busje en Golf V (R32?) incl wat agenten in geel hesje. Kalmpjes voorbij gereden en weer langzaam gas gegeven. Wie weet komt het er nog op