Patrick schreef:Rob en Marcel zijn ook even langs geweest,wat ziet die EBS van Rob er mooi uit
Maar

dat jullie even zijn langs gekomen

Dankjewel. Helaas ziet de EBS er beter uit dan dat ie rijdt. Ik vrees dat de 'bak stuk is
Als ik het stuur iets draai (dus al bij 1 cm) klink het alsof de homokineet stuk is en de wagen schud dan.
Maar ik heb de aandrijfas aan de bestuurderszijde vervangen voor een nieuwe Renault as (voor een GTS-as, want is tenslotte een GTS). De as aan de passagierskant heb ik ook vervangen voor een andere as. En omdat dat het probleem niet oploste, de as aan de bestuurderskant vervangen voor een kortere GTT as.
Maar dat heeft allemaal niets opgeleverd. Het geluid en schudden blijft. Dus vrees ik dat de 'bak stuk is. Hetzelfde als wat MJ met zijn Express had. Flink balen dus.
De wagen heeft iets van 2 a 3 jaar stil gestaan, en om eerlijk te zijn weet ik niet of het ook al was toen ik hem stil zetten. Wel weet ik dat de homokineet aan de bestuurderskant stuk was.
Tenzij iemand hier een idee heeft wat het zou kunnen zijn.
@ Pat B. nette wagen hoor
Zoals MJ al zei, als het droog is, moeten we eens bijeenkomen. Misschien weer naar de 'Ring als er een fietstocht is?