Wist niet dat jij dat woord in je vocudinges had staanSteven schreef: schamen

Nou daar kon je je wel eens in vergissen, ik ken filmpjes van zulke hokken waar je met een 16v toch echt van verliestJoopieboy schreef:Dat met een patrol van een aixam willen, tja, dat geloof ik graag.![]()
\\Merijn schreef:Ik heb anders aardig wat lol gehad met mijn autootjes... Saxo 1.1, Corsa 1.4, Polo 1.3. Het trekt inderdaad geen vette worst van tafel, maar ook daarmee kun je toch wel eens een sprintje winnen. Leuk toch? Gewoon melden en iedereen moet hier gewoon eens niet zo uit de hoogte en denigrerend doen.
Niet iedereen is hier begonnen met een Willi, 16V, GTT of ander 'snel' apparaat. Let's be honest... Met de snelle Renault wordt ook de vloer aangeveegd door de M3's en Audi RS'jes. Maakt niet uit, maar is dat dan ineens niet erg en mag je dat wel melden? Come on...
Merijn schreef:We kunnen 80% van dit forum wel sluiten als dat de maatstaf is...Riël Notermans schreef:Ja nou ik wil niemand voor de kop stoten maar dan denk ik goh zeg hebben we nog nieuwswaarde hier ?
aja,ik weet wie het zegt.Steven schreef:Nu ist wachten op de megane 1.6e rijder
Ik word nog steeds 'schipper' of 'kapitein' genoemd door vrienden naar aanleiding van die 1.7 75pk gasboot die ik van Riël had gekocht
Ik snap hem, blij om te horen dat er nog meer mensen gewoon normaal kunnen reageren.Riël Notermans schreef:Ik denk ook dat joopie m wel gesnopen heeft, niet ?
Heb jij ook humor of laat je je graag uit de tent lokken?chris-mc schreef:aja,ik weet wie het zegt.
grote smoel,klein hartje
Jij snapt mij wel, en ik wist niet dat jij zo heftig zou reageeren op mijn opmerking over die beste man achter mij vandaag die ik dus stomme belg noemde.-jo- schreef:sjah, en ik heb geen 16v.
Inderdaad, en nu jij hier ook al begint te zeuren is het helemaal compleettutuur schreef:ik wil niet de zoveelste zijn die off-topic gaat maar ik ben er gister op gewezen dat ik onzinnige posts plaats, nu probeer ik hier op te letten en wat zie ik hier, één pagina vol met getouwtrek tussen personen.
please on-topic again....
-jo- schreef:Joopieboy schreef: Clio was nergens meer te bekennen, stomme belgen.
-jo- schreef:jo-"]die 1.4 van je is wel kannonne, gaaf man, dat je daar een turbodiesel mee kan pakken...en een belg dan nog wel. 2x plezier voor de prijs van 1.
Ik durf wel met m'n 316i automaat.....Ronald1916V schreef:Inderdaad, en nu jij hier ook al begint te zeuren is het helemaal compleettutuur schreef:ik wil niet de zoveelste zijn die off-topic gaat maar ik ben er gister op gewezen dat ik onzinnige posts plaats, nu probeer ik hier op te letten en wat zie ik hier, één pagina vol met getouwtrek tussen personen.
please on-topic again....![]()
![]()
![]()
Wil er nog iemand sprinten tegen mijn Clio 1.4 ? Steven ? Laguna ?Kratje bier ?
en bedankt heRonald1916V schreef:Inderdaad, en nu jij hier ook al begint te zeuren is het helemaal compleettutuur schreef:ik wil niet de zoveelste zijn die off-topic gaat maar ik ben er gister op gewezen dat ik onzinnige posts plaats, nu probeer ik hier op te letten en wat zie ik hier, één pagina vol met getouwtrek tussen personen.
please on-topic again....![]()
![]()
![]()
Wil er nog iemand sprinten tegen mijn Clio 1.4 ? Steven ? Laguna ?Kratje bier ?