Kennelijk toch iets mis gegaan...
Maar zoals ik zei op msn ik zou het ook even niet weten.

PC hier en van kennis was ook Windows er overheen geknald, zonder problemen veel terug kunnen halen, zowel na Format als Fdisk als Fix mbr...etc....etc....Joopieboy schreef:Data recoveren kan nog iets terug halen maar aangezien windows eroverheen is geinstallaeerd heb je kans dat er veel weg is.
Wat je zou kunnen doen, is de schijf in een andere pc hangen, volledig formateren en als lege schijf terug in de andere pc hangen, maar dan wel op een andere sata aansluiting. Kan zijn dat de aansluiting waar die nu opzit niet helemaal fris meer is.
Get data back en Recover My Files, in de pro versie meestal succes.-Ray- schreef:![]()
![]()
![]()
ALLES teruggevonden met GetDataBack. thnx voor de tips!
*gaat morgen naar MyCom een externe HD halen*
*gaat morgen deze interne HDD snel terugbrengen naar de winkel*
wat is dat? dat je naar allebei tegelijk kopieert?Merijn schreef:Liefst met 2 aparte 1TB-schijven die in mirror staan...
kan dat ook gewoon met 2 interne HDks? ik gaat wel ff googlen, als ik vragen heb weet ik je wel te vindenMerijn schreef:
Het instellen van zo'n mirror stelt echt niks voor.
Originele microsoft afstandsbediening werkt het beste, helaas niet meer nieuw te koop.~thijs~ schreef:HTPC heb ik besteld. Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met afstandbedieningen voor Vista media centre
Iets waar ik op het werk ook mee te maken heb, bij ons staan die bestanden vaak toch op de server waar ze op dat moment op zaten ingelogd. C:\Documents and Slettings\(betreffende user)\ en dan ergens in Microsoft Office somewhere.Merijn schreef:Ik heb een uitdaging met MS Office en ik vroeg me af of iemand dit eerder gefixt heeft.
Wanneer het pad naar Autorecovery-files aanpas, zodat deze weggeschreven worden naar een netwerkshare, dan wordt dit wel netjes weggeschreven, maar wanneer ik mijn Citrix-sessie hardhandig afsluit (omdat het af en toe wel eens voorkomt dat mensen hun sessie verliezen, als ze in het buitenland zitten) en een nieuwe sessie opzet en Word opnieuw open, geeft Word niet aan dat er files zijn die recovered kunnen worden.
Het ASD-bestand dat weggeschreven wordt in de Autorecovery-folder op de netwerkshare blijft wel netjes bestaan.
Enig idee waarom dit niet automatisch werkt?
Zelfs na een low level format kan je nog data terug halen.Arno17 schreef:Get data back en Recover My Files, in de pro versie meestal succes.-Ray- schreef:![]()
![]()
![]()
ALLES teruggevonden met GetDataBack. thnx voor de tips!
*gaat morgen naar MyCom een externe HD halen*
*gaat morgen deze interne HDD snel terugbrengen naar de winkel*
De mensen die denken dat een HDD leeg is na een format C of iets anders moet ik teleurstellen, laatst nog een PC hier bij een brengparkje met de HDD drive er nog in.
Gegevens ook toen even opgezocht en kwam daar de Belastinggegevens tegen, vrouwtje in kwestie maar even anoniem gebeld met deze mededeling.
Beloofd om alsnog de HDD een low level format te geven en tig keer te overschrijven.
Dus mensen, nooit een PC verkopen of langs de weg zetten met een HDD erin.
Meestal sloop ik ze uit elkaar...........
Back up is altijd zinvol, zeker als je veel zooi op die schijven hebt staan wat je niet kan missen.