Pff was me een weekendje wel, zal morgen nog wel ff wat uitgebreider verslag doen, maar de Williams begint nu toch z'n tikken te krijgen, ik had al wat last van aanlopen van de binnenschermen nadat ze laatst al ietwat gemodificeerd waren. Nu wil het ook dat ik mijn mistlampen er niet in heb zitten en daardoor dus wind in de wielkuipen komt.
Op de terugweg was het dan echt raak, tijdens een 245+ attempt ging bij 230 de rechterkuip ervandoor, die 1 gehele ronde door de wielbak ging en toen in allerlei flarden onder de auto vandaan vloog.
Ff gestopt, reststukken eraf gehaald en hoppa gaan weer, bij 240 en een beetje ging de linkerkant aan de haal

Naja zijn we daar ook weer vanaf

Al zal ik toch wel ff een set nieuwe zoeken en eens wat remluchtslangen fabriceren.
Verder wel met Timmie82 een aantal rondes rond de 9 mins gereden, waarvan ik de laatste x met de kuip nog iets achterover heb gereden en me zowaar heerlijk ontspannen voelde

Dat ik met m'n luie reet dat ding er niet eens wat eerder ingezet heb.
En tja die drukte, was gewoon niet grappig, als er nog 1 dag komt dit jaar ist echt doordeweeks.