Meeting 31 Mei (pinksteren) Gronau (D)
en is er ondertussen al iets bekend hierover of is het ieder voor zichzelf.Willeon de Zoete schreef: Ik denk dat 'RTC Noord' bij Oldenzaal de grens over gaat.
Juiste tijd moeten we nog even afspreken, maar zo rond 10.30 u/11.00 u bij de grensovergang verzamelen denk ik.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Lekker poetsweer vandaag, en dan morgen allemaal 'shiny' naar de Oosterburen. Let op! Niet in de felle zon poetsen
.
Morgen ga ik op eigen houtje naar Gronau, met andere woorden, ik ga rechtstreeks. Hoe laat weet ik nog niet. Heb vanavond een verjaardag namelijk, die uit de hand kan lopen
.
Groeten en tot morgen allemaal,
Rik

Morgen ga ik op eigen houtje naar Gronau, met andere woorden, ik ga rechtstreeks. Hoe laat weet ik nog niet. Heb vanavond een verjaardag namelijk, die uit de hand kan lopen

Groeten en tot morgen allemaal,
Rik
-
oldskool schreef:en is er ondertussen al iets bekend hierover of is het ieder voor zichzelf.Willeon de Zoete schreef: Ik denk dat 'RTC Noord' bij Oldenzaal de grens over gaat.
Juiste tijd moeten we nog even afspreken, maar zo rond 10.30 u/11.00 u bij de grensovergang verzamelen denk ik.
RTC Noord vertrekt met 7 auto's om ca. 09.00/09.15 u vanuit Staphorst. We gaan bij Zwolle tussendoor even de snelweg af en komen er ergens bij Almelo weer op.
Is er nog een tankstation tussen Twello en Oldenzaal waar we kunnen afspreken?
Dan kunnen Dolf en David en Jan daar aanhaken. En ik weet niet wie er nog een leuk punt weet voor Gronau waar de hollanders kunnen verzamelen?
Yep, Tussen Hengelo en Oldenzaal, ongeveer halverwege zit een mooie grote parkeerplaats (weet niet of er een pomp bij is).......Willeon de Zoete schreef:oldskool schreef:en is er ondertussen al iets bekend hierover of is het ieder voor zichzelf.Willeon de Zoete schreef: Ik denk dat 'RTC Noord' bij Oldenzaal de grens over gaat.
RTC Noord vertrekt met 7 auto's om ca. 09.00/09.15 u vanuit Staphorst. We gaan bij Zwolle tussendoor even de snelweg af en komen er ergens bij Almelo weer op.
Dan kunnen Dolf en David en Jan daar aanhaken. En ik weet niet wie er nog een leuk punt weet voor Gronau waar de hollanders kunnen verzamelen?
Daar kunnen wij om 10.30 zijn. Leuk idee

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
OK, dan richten wij ons ook een beetje op die tijd.
Dolf heeft m'n tel.nrs. indien nodig.
Dolf heeft m'n tel.nrs. indien nodig.
ja hallo ik kom natuurlijk weer van het zuiden af dus is dat voor my geen optie.dolf jans schreef:Yep, Tussen Hengelo en Oldenzaal, ongeveer halverwege zit een mooie grote parkeerplaats (weet niet of er een pomp bij is).......Willeon de Zoete schreef:oldskool schreef:en is er ondertussen al iets bekend hierover of is het ieder voor zichzelf.Willeon de Zoete schreef: Ik denk dat 'RTC Noord' bij Oldenzaal de grens over gaat.
Daar kunnen wij om 10.30 zijn. Leuk idee

heeft er iemand nog optie zou wel zo fijn zijn .

-
Ja, lastig om precies aan te geven, maar om 11.15/11.30 u in Gronau bij de Renault dealer? Dat is vlakbij het terrein.
Via de A50 naar de A1 en ook aansluiten bij de Paal ter hoogte van Twello lijkt mij.....oldskool schreef:ja hallo ik kom natuurlijk weer van het zuiden af dus is dat voor my geen optie.dolf jans schreef:Yep, Tussen Hengelo en Oldenzaal, ongeveer halverwege zit een mooie grote parkeerplaats (weet niet of er een pomp bij is).......Willeon de Zoete schreef:oldskool schreef:en is er ondertussen al iets bekend hierover of is het ieder voor zichzelf.Willeon de Zoete schreef: Ik denk dat 'RTC Noord' bij Oldenzaal de grens over gaat.
Daar kunnen wij om 10.30 zijn. Leuk idee![]()
heeft er iemand nog optie zou wel zo fijn zijn .
anders sta ik daar helemaal alleen tussen de buitenlanders.

-
- Über-Spammer
De Paal is het eerste de beste tankstation wanneer je van de A50 de A1 opgaat (na ongeveer 2a 3 kilometer......)oldskool schreef:hoe laat daar en is het alleen een parkeer plaats .
wie komen daarheen ??
-
Top mannen, dat wordt i.i.g. een leuke colonne 5-jes!
Willeon de Zoete schreef:Top mannen, dat wordt i.i.g. een leuke colonne 5-jes!

valt wel tegen hoor onze ooster buren gaan wel eens met een colonne van 25/30 5jes .

dus we zullen byna niet opvallen met onze groep .
ik al niet omdat ik te laag ben ik val dus gelukkig niet op.
-
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Contacteer:
ik hoop dat jullie dit nog lezen.. Heb om half 12 eerst een fotoshoot met me familie, dus lekker balen dat ik dat nu pas hoor daarna kom ik rechtstreeks naar duitsland.
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Willeon gefeliciteerd met je eerste prijs! mooiste 5 van het veld.. 

Jan, jammer dat ik jullie niet meer verder heb gesproken.JanGTT schreef:ik hoop dat jullie dit nog lezen.. Heb om half 12 eerst een fotoshoot met me familie, dus lekker balen dat ik dat nu pas hoor daarna kom ik rechtstreeks naar duitsland.

Volgende keer beter hoop ik

IK WIL DIE STOELEN UIT JOUW AUTO

VOLGENS MIJ ZIJN ZE ERGONOMISCH NIET VERANTWOORD VOOR JULLIE,

DIT ADVIES IS GRATIS MAAR NIET VRIJBLIJFEND

Gr. Dolf

-
- Contacteer:
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Contacteer:
haha.. je zal me vast nog wel een keer zien verschijnen.. Maar was wel een leuke dag hoop mensen gesproken.. en Willeon idd gefeliciteerd. Volgende keer ben ik wel op tijd haha...dolf jans schreef:Jan, jammer dat ik jullie niet meer verder heb gesproken.JanGTT schreef:ik hoop dat jullie dit nog lezen.. Heb om half 12 eerst een fotoshoot met me familie, dus lekker balen dat ik dat nu pas hoor daarna kom ik rechtstreeks naar duitsland.![]()
Volgende keer beter hoop ik.
IK WIL DIE STOELEN UIT JOUW AUTO!!!!!!
VOLGENS MIJ ZIJN ZE ERGONOMISCH NIET VERANTWOORD VOOR JULLIE,LIJKT ME ECHT BETER DAT JE ZE AAN MIJ VERKOOPT.
DIT ADVIES IS GRATIS MAAR NIET VRIJBLIJFEND![]()
Gr. Dolf
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport

Gefeliciteerd kerel!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-

Maar leuk hoor om een prijsje in de wacht te slepen!
Bedankt!