Vrijrijden op Zandvoort is 20eu voor 18/19/20 min. Dan doe je 6 rondjes ong. 4320 meter per rondje. Kom je uit op ong 26km.
Hoe lang die je ong over een rondje op de ring over 22km? Snelste doet er 7.** over. 15 min? Maar een schattig hoor..

niks voor jou dan ?Steven schreef: Hell Yeah! Vooral die Manta
ah nee hèSteven schreef:Zow net met wat gevloek toch een kuipstoel ingebouwd, op m'n ouwe vertrouwende GTT frames, kan mooi heen en weer rijden en zit iets lager (al had ie nog wel iets lager gemogen, maargoed).
Rijd gelijk weer kartdeluxe
Morgen ff de final dingetjes, waaronder een gordel, dan issie weer ringready.
net als zien rijden en horen is kopen.... dat beslis ik zelf wel en niet de verkoper.Steven schreef:Lekker vage omschrijving weer, nee bedankt
Hij heeft de turbodruk teruggedraaid omdat ie te hard ging, daardoor moest ie op de metertjes kijken en reed ie een kat dood. Dus heeft ie daar wat logische maatregelen voor genomen?
Welke ook alweerTom schreef:ach ja, 1 bodemloze put is wel voldoende(al waren die driftacties ook wel leuk om te zien).
Jij weet duidelijk niet wat een AE86 is en wat die dingen voor waarde hebbenARNO16V schreef:Wordt ie gesloopt? Of weer opgeknapt?
Ik vroeg ook niet naar de waarde ervan, ik vroeg alleen wat er mee ging gebeuren!Steven schreef:Jij weet duidelijk niet wat een AE86 is en wat die dingen voor waarde hebbenARNO16V schreef:Wordt ie gesloopt? Of weer opgeknapt?
Prijzen van €15.000 voor een echt nette zie je wel eens voorbij komen.
Als je wilt weten wattie gekost heeft moet je maar es op driftforum.nl zoeken.