van dde week helemaal aan stront gereden door een bmw 3 serie cabrio, bleek een dik gechipt diesel blok in te hangen...heb nog even na staan babbelen met de bestuurder, toffe peer!
1916v cabrio- beemert cabrio 0-5

Steven schreef:Beetje leven in de brouwerij houden.![]()
Trouwens je mag ook best beccomentariseren hoor, maar niet hier dan, anders wordt ome Hessel boos
In het Algemeen Chat Topic; burn me down!
die diesels van tegenwoordig kunnen idd wel is tegenvallen...Hessel schreef:goed over tot de orde van de dag
van dde week helemaal aan stront gereden door een bmw 3 serie cabrio, bleek een dik gechipt diesel blok in te hangen...heb nog even na staan babbelen met de bestuurder, toffe peer!
1916v cabrio- beemert cabrio 0-5![]()
Jochem de Haas schreef:Vanavond rijd ik met de gele GT naar huis vanuit de schuur .....net ff een dikke RVS pijp 60mm van af de turbo er onder geschroeft en eindelijk de druk iets omhoog 0.9 bar boven de gasklep....
Rijd ik al stuiterend over de zeer slechte weg word ik ingehaald door een auto met een beste brul uit de pijp ..........en die liep ook vrij vlot bij me weg .....
Verder op staat een stoplicht .......ik sta achter hem (een toyota corolla)
Stoplicht op groen ...en hup hij op het gas ...maar dan krijg je nog ff twee drempels en dan daarna kan je goed op het gas ( daar is de weg in betere staat ) .....zo gezegd zo gedaan.
Vol onderin van uit de 2de versnelling ( ik dan ) ......hij liep niet weg maar ik liep ook niet in op de toyota .......mmmm.
Is mijn 5 kapot ofzo![]()
Maar het bleek een 1.8 vvtl i tezijn met 192 pk .....weegt wel 1200 kg maar.......het ging gelijk op.....
Conculusie 0-0.....
Die Silver- en blacktops passen niet in dat model waar Jochem het over heeft, dit was gewoon een standaard Corolla E12 of 13 T-sport.Roald schreef:Voor die corolla's heb je best pittige blokjes zoals de black en silvertop o.a.
Kun je echt een hele leuke sleeper van maken.
ja dat weet ik nog wel ja, je was onderweg naar een rtc meeting, ergens in nederland op een bar koude dag en de weg lag nog vol pekel.Steven schreef:R32 heb ik met m'n GT ook nog es gekilled, tot in de 3e versnelling een turboslang eraf klapte.
Argh, dat was zuur, hij lachen ik een beetje zuur terugzwaaien
mwah jawel, maar voorstellen wat gezelliger geweest ;p.Steven schreef:Ghehe toen geloofde je er geen reet van zeker?
0-100 in iets van 6 secs moet dat zijn niet? Kan best hoor dat je em ernaast zet. Zijn grootste winst zit em in de start door de rwd.
mja, toch kon ik er voor invoegenRonald1916V schreef:De enige manier om lekker weg te komen met zo'n ding is met de DSC uit.. die straft direct als je de koppeling wat te ruig op laat komen..
6,5 sec naar de 100 inderdaad en dat haalt ie ook nog welde eerste meters zijn ze wat traag (1400kg, 231PK 300Nm) maar als ze eenmaal op gang zijn is het redelijk onbegonnen werk, vooral boven de 100km/h
De andere partij in ogenschouw nemende denk ik vanArco Straver schreef:Heb je je weer uitgeleefd Jo ??
.Ik heb zelf trouwens een Aygo, die is gechipt, heeft een dubbele CSC sportuitlaat en een K&N 57i kit, en dus heeft dat 3 cilindertje nu tegen de 90 PK(bij 780 KG), dus die wil best vooruit