Maargoed ik houd er rekening mee, zorg wel dat ik om 10 uur de baan afga bij de zufahrt. Of moet ik nu intimi style QH neerzetten?

De willi nu alweer in de prak ?Tim schreef:
Vandaag de Clio eerst maar eens bij de schadehersteller neergezet, komt eindelijk eens een expert van de tegenpartij kijken om de schade te taxeren. Mocht ik zondag de auto dan bewerken am Ring krijg ik in ieder geval m'n geld
ah valt mee dan , blijft wel balen, het is altijd weer zo`n gedoe om het weer netjes te krijgenTim schreef:![]()
Maar de Willy zit niet in mekaar hoor, fiets van iemand er tegen aangevallen.
Quiddeldinges ligt tussen Hocheichen en Flugplatz.. Schijn je ook ergens de baan af te kunnen. Bij voorkeur met een Peug 106Steven schreef:Shit, waar is Quiddeldinges ook alweer?
Misschien moeten we eens een RTC-lesavond doen over de ring.
Gaan we topografische kennis doen van de bochten enzo
Ennieweej, om bij Breedscheit ergens dat ding langs de curbs te zetten, mwoah nee.
Flugplatz wel ja!Ronald1916V schreef: Bij voorkeur met een Peug 106
Je brengt mij ook op een ideeTim schreef:Nee d'r is een tegenpartij, stagiaire van moeders
Maar je brengt me op een idee
Yep, ik ga met de RS die kant op. Moet eerlijk toegeven dat ik zelf niet eens weet hoe het pension heet, we zitten op ongeveer 5 minuten van de start. Ik zit daar met een groepje van de focusclub(ken een aantal mensen binnen die club, vandaarTim schreef:Met de RS?
Welk pension zit je?
Deze grote neus moet even zien of ie nog een wit helmpje op z'n kop zet zondag... mischien achterin een Clio Williams ofzo...Steven schreef:Als je een grote neus met wit helmpje achter het raam van een Williams ziet, moet je ff op het ruitje tikken
Heb je alleen ook kans dat het Tim is, maar die heeft niet zo'n dikke neus als dat ie zou willen
Mocht je geen bak meer hebben, ik heb nog een jb3 liggen die je wel kunt gebruiken.Ronald1916V schreef:Deze grote neus moet even zien of ie nog een wit helmpje op z'n kop zet zondag... mischien achterin een Clio Williams ofzo...Steven schreef:Als je een grote neus met wit helmpje achter het raam van een Williams ziet, moet je ff op het ruitje tikken
Heb je alleen ook kans dat het Tim is, maar die heeft niet zo'n dikke neus als dat ie zou willen
Tenzij ik het probleem opgelost heb voor Zondag maar dat vertrouwen is wel een beetje zoek eigenlijk..
Heb 2 maand terug de bak er nog achter weg gehad met ingebouwde motor wegens problemen met de koppeling, dat lukte in 4 uur maar met een hels gepruts met die achterste motorsteun, liever niet maar wel het snelste denk ik.. ik ga vanavond nog eens even rustig kijken of ik het voor elkaar kan krijgen. anders schroef ik er zaterdagmiddag een andere bak achter.Steven schreef:Helaas je neus is niet groot genoeg.
Tis dat ik zelf gigadruk heb, anders had ik je serieus wel ff willen helpen.
Het is wel beulen, maar niet onhaalbaar. Heb je niet nog even een andere bak liggen? Volgens mij kun je bij een 19 met het subframe iets omlaag die bak er wel tussenuit vissen toch? Scheelt wel wat gerotzooi met die motor eruit halen.