21T vs porsche SC (3.6 atmo) 3-1
Maarten-Jan schreef:Goed bezig![]()
@Adinxs
Mooi speelgoed zo'n 335i inderdaad, maar ik zou dan toch voor de coupe gaan
Bij 140 in zijn 5 moet jouw turbo toch al behoorlijk wakker zijn hoor, die 335 zijn verrekte snel! Wat dacht je dan van een 135? Die zijn net een fractie sneller.RS Passie schreef:Maarten-Jan schreef:Goed bezig![]()
@Adinxs
op de snel weg ben ik met mijn megane, achter een coupe 335i aan gegaan! ik in z'n 5 bij ongv 140km per uur. ik reageerde veel later dan de beemer bestuurder maar dacht dat trek ik wel bij![]()
Mooi niet!!! hij trok meteen een gat van min 50/100 meter en heel langzaam liep ik iets in maar niet veel!!!
Als ik in z'n 4 had gezeten was het verschil wel kleiner geweest, maar denk niet dat ik er voorbij zou komen!?
Behoorlijk onderschat dus![]()
Die beemer heeft idd een turbo, 306pk 400NM 0-100 5,5 sec en is bloed snel en mooi
1.4e is heilig!Ronald1916V schreef:Vanmiddag verkeek iemand zich op m'n brede voorschermpjes![]()
Clio 1.4 vs. Megane 1.6e.. 1-0![]()
Vanavond nog zo'n figuur in zo'n blauw ding met van die gouwuh wieluh..
Clio 1.4 vs. Clio Williams.. 0-11,5![]()
![]()
(ik schakelde wel mis trouwens
)
yep daar heb je helemaal gelijk in! bij 140km/per uur terug schakelen naar z'n 4, zit ik ongv op 4500tpm en voor mijn gevoel gaat hij dan ff wat vlotter! moet dan wel weer snel door schakelen!!!Sander2 schreef:Bij 140 in zijn 5 moet jouw turbo toch al behoorlijk wakker zijn hoor, die 335 zijn verrekte snel! Wat dacht je dan van een 135? Die zijn net een fractie sneller.RS Passie schreef:Maarten-Jan schreef:Goed bezig![]()
@Adinxs
op de snel weg ben ik met mijn megane, achter een coupe 335i aan gegaan! ik in z'n 5 bij ongv 140km per uur. ik reageerde veel later dan de beemer bestuurder maar dacht dat trek ik wel bij![]()
Mooi niet!!! hij trok meteen een gat van min 50/100 meter en heel langzaam liep ik iets in maar niet veel!!!
Als ik in z'n 4 had gezeten was het verschil wel kleiner geweest, maar denk niet dat ik er voorbij zou komen!?
Behoorlijk onderschat dus![]()
Die beemer heeft idd een turbo, 306pk 400NM 0-100 5,5 sec en is bloed snel en mooi
Je bedoeld vooral als het misgaat?Tim schreef:Dat laatste is niet![]()
Dat is![]()
![]()
![]()
Ervan uitgaande dat ie weet wat hij doet kan ik het wel waarderen, aan de andere kant is het natuurlijk best wel gevaarlijk.Tim schreef:Moah, misschien ook wel geinig maar als hij hem full-lock over en rotonde drift dan issie echt KING!
Met alle respect, maar als je zo wilt rijden, zoek dan een circuit op... Ik geloof dat ik het niet fijn zou vinden, waneer hij een (klein) foutje maakt en ik net met mijn dochtertjes aan kom rijden...Adinsx schreef:De situatie was dat hij achterop een andere auto reed en ik achter hem. Hij ging de rotonde 3/4 nemen, maar dus niet normaal rijdend maar driftend.
Bij het opkomen van de rotonde slingerde hij de kont zó om
Het leek me alleen niet het juiste moment aangezien hij vlak achter een ander zat en net voor mij. Had wel eerste rangs uitzicht![]()
Rijden kon die kerel wel in ieder geval en tja, met zo'n auto moet je ook gewoon lol kunnen hebben hè
+1Steven schreef:Aggut Michel, jij rijd altijd netjes 50 en trekt nooit eens het gas open?
Gaan we weer, lekker heilig&veilig commentaar geven vanachter je scherm over iets waar je zelf niet bijwas. Knap hoor
+2Haas schreef:+1Steven schreef:Aggut Michel, jij rijd altijd netjes 50 en trekt nooit eens het gas open?
Gaan we weer, lekker heilig&veilig commentaar geven vanachter je scherm over iets waar je zelf niet bijwas. Knap hoor
Ja dat is niet erg, daar rijdt toch al iedereen aan de verkeerde kant van de weg........-jo- schreef:denk dat er hier een paar zijn die dringend eens mee naar UK moetenDaar is die rijstijl niks abnormaal.
met alle reacties die jij plaatst omtrent het commentaar geven doe je toch precies hetzelfde of zie ik dat verkeerd?Steven schreef:Nee valt nog wel mee eigenlijk
Maar het makkelijke commentaar geven valt me wel op de laatste tijd.