Nee.. die is nog niet helemaal klaar.. vanavond de laatste dingen afrondenSteven schreef:Was je met de Willy dan?

Nee.. die is nog niet helemaal klaar.. vanavond de laatste dingen afrondenSteven schreef:Was je met de Willy dan?
Dat van die kennis hoop ik wel maar dat zien we de 31e wel, al maakt het ook geen zak uitSteven schreef:*moest even opzoeken waar foeksroer ook alweer is*
Daar kijk ik niet zo vaak op m'n teller, volgens mij zit ik wel in de 5 versnelling, dus zal toch ook wel in de buurt van de 200 zitten.
Volgens mij dan ff remmen en weer terug naar 4 omhoog richting AF.
Over 2 weken maar es opletten.
Denk wel dat jij onderhand een aardige voorsprong opbouwt qua kennis![]()
Over een jaar ws. helemaal, als m'n planning doorgaat
Ik zet wel die kuipstoel erin hoor-Ray- schreef:je neef neemt het in de tussentijd wel over
Zit er wel hard over te denken jaTom schreef:Ga je doen dan? Een reis maken?
Jij gaat me gewoon lijnen leren rijdenTim schreef:Dat van die kennis hoop ik wel maar dat zien we de 31e wel, al maakt het ook geen zak uit
ehm......Timmie82 schreef:Met een beetje mazzel heb je dan zelfs een eigen douche met warm water.
Steven schreef:Pension van Vliet heeft nog wel wat plek
Tim schreef:Ik twijfel nog even of ik 's ochtends die kant op jakker of zaterdag alvast...
Dan zou ik snel Arie en Leni ff mailen, wij hebben nu een optie op een 4 persoons gangbangkamer en er waren ook nog wat 2 persoons zimmer frei.Ronald1916V schreef: Ik twijfel niet.. wil zaterdag die kant op eigenlijk.. lekker relaxed die kant op cruisen en de volgende dag lekker uitgeslapen rijden
Wij rijden zondagmorgen ook behoorlijk vroeg weg denk met een behoorlijk cluppie...Ronnie schreef:Wij komen zondags ook op en neer.
Ik denk dat ik niet met de willi ga, dus waarschijnlijk met die duitse oliestokertSteven schreef:Met die Panzertank?
Tsss laffe takTim schreef:Overnachten gaat niet lukken, volgende keer pak ik de borrel en nacht weer mee
Al had ik wel de borrel graag mee willen doen, dat domme gelul spreekt me altijd wel aan
Stevie, 9 mins willy/gastra combo?