Vinnie-G schreef:Zou heul goed die foto kunnen zijn ja!
Maar zie ik nou dat bij jou de koplampen NIET aan het verweren zijn? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Trouwens niet te snel die Megane RS kopen want ik ben namelijk erg benieuwd om deze auto in het echt te zien, vind het echt een schitterende kleur! En die uitlaatjes hè...

Eh, nee de koplampen verweren niet, bij jouw ex wel dan? (de Clio dus voor de doordenkers)
Doe er niks speciaals mee overigens, hooguit dat ze 1 of 2x in de het jaar ook een wax laagje krijgen net als de rest van de kar.
De kleur is heerlijk inderdaad, blij dat ik destijds geen zwarte heb gekocht. Dat is overigens ook de reden dat ik het liefst een gele Mégane R26 als opvolger zie, fantastische kleur.
Ik heb m'n vriendin zover dat ze het ermee eens is dat de Clio er volgend jaar uit mag. Ze is het alleen nog niet eens over de opvolger. Ze ziet graag een 5-deurs of station terug komen. Dat is dan ook de enige eis. 200+ pk's maakt dan weer niet uit. Vrouwen..
Maargoed, ergens in de lente wil ik de Clio dus ook een schop gaan geven. Met 130.000 op de klok komen er gewoon wat duurdere onderhoudsdingen aan en ondanks dat ik zelf alles doe qua onderhoud blijven de onderdelen prijzig. (originele uitlaat kost nieuw 1030 euro

)
Natuurlijk, het is goedkoper om door te rijden, maar na 3 jaar wil ik wel wat anders hè

En met een leuk 'aankomend' kostenplaatje probeer ik vriendinlief te overtuigen. Nadeel van net samenwonen. Het is 1 grote pot en we hebben al flink geld uitgegeven aan de nieuwbouw en de inrichting. Anders was de Clio al wel weggeweest denk ik.
Maargoed, we gaan elkaar vast treffen op een meeting (volgend jaar de openingsmeeting?)

En mocht ik voor m'n werk nog eens naar die kant komen dan bericht ik dat wel even