ACT : Formule 1 Deel I
azijnpisser.....

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
"Óf ze krijgen een voorrangspositie in het hele verhaal " hadden ze die in het verleden al niet??Merijn schreef:Ze willen er helemaal niet uitstappen... Ferrari is het enige merk wat Bernie en de zijnen absoluut niet wil verliezen, dus het is gewoon een manier om druk te zetten. Óf ze krijgen een voorrangspositie in het hele verhaal of ze krijgen een smak geld of worden bevoordeeld op een andere manier.
Zo is het altijd gegaan bij Ferrari en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Dat hebben ze altijd al gehad. De vorige keer dat ze gedreigd hebben om eruit te stappen heeft Bernie Ecclestone Ferrari een enorme zak met geld gegeven...
En, laten we het nog niet hebben over het feit dat Ferrari uberhaupt meer geld van Bernie krijgt, dan de rest van het veld. Al rijden ze het hele seizoen achteraan, ze krijgen toch nog meer geld dan het team dat wereldkampioen is geworden.
Slechte zaak... Maar het is een feit dat het in F1 al lang niet meer om de sport gaat.
Cash makes the world go round...
En, laten we het nog niet hebben over het feit dat Ferrari uberhaupt meer geld van Bernie krijgt, dan de rest van het veld. Al rijden ze het hele seizoen achteraan, ze krijgen toch nog meer geld dan het team dat wereldkampioen is geworden.
Slechte zaak... Maar het is een feit dat het in F1 al lang niet meer om de sport gaat.

allemaal spierballentaal....
naja laat ze lekker, levert het de hele wereld ook niks meer op aan tv rechten, sponsoring etc. Moet jij eens kijken hoe snel er iets nieuws bedacht wordt.
wat denk je dat er verdiend wordt aan dat hele circus per jaar?
naja laat ze lekker, levert het de hele wereld ook niks meer op aan tv rechten, sponsoring etc. Moet jij eens kijken hoe snel er iets nieuws bedacht wordt.
wat denk je dat er verdiend wordt aan dat hele circus per jaar?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Als ze niet vooraan rijden gaan ze janken
Ze zijn nog erger dan kleuters

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer schreef:Als ze niet vooraan rijden gaan ze janken
Ja en ook dat van de spierballentaal vindt ik kloppen

Het is ook weer zo dat ferrarri loopt te mieren als de sterkste van de klas die gepest wordt

Wordt er niet goed van van dat gejank,zaten niet te janken toen ze vooraan reden....nu is iemand anders aan de beurt die zijn huiswerk gedaan heeft en dan is het huilen geblazen

Ik wordt er niet goed van,want het zijn juist de teams die een kampioenschap op zak hebben van de laatste jaren die zo lopen te z..ken,nogmaals

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haha supergaaf deze

Button vertaal je toch met knoop?
T is dat niemand het foute engels wil zien
Maar t is echt een F1 Key in alle talen 
T is dat niemand het foute engels wil zien

Zie je,...ik heb het altijd gezegd tegen mijn vader.....(teveel)school is helemaal niet goed voor jeRiël Notermans schreef:Button vertaal je toch met knoop?
T is dat niemand het foute engels wil zienMaar t is echt een F1 Key in alle talen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet altijd rielRiël Notermans schreef:Button vertaal je toch met knoop?
T is dat niemand het foute engels wil zienMaar t is echt een F1 Key in alle talen
push that button
dan is het toch echt knop

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik wilde het een keer netjes houdenpatrick 21TURBO schreef:Push that button.....nou dan zit ikke toch echt wel ergest anders dan op een toetsenbord hoor

Zeg hoe zit dat nou met ferrarri,lees stukjes dat ze dreigen naar de rechtbank te stappen,claimen vetorecht...ja we hadden het er net nog over,ik heb niet zo lang op school gezeten,dus ik begrijp het niet zo goed allemaal wat er nu speelt 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ferrari is gewoon weer aan het janken
net als bv renault

net als bv renault
Kijk wat ik niet begrijp dat is dat als je allemaal max 45 miljoen kwijt bent in de F1,dan denk ik toch dat het beter is voor iedereen....als je beter bent dan ben je beter lijkt mij.
Waar zit het probleem dan eigenlijk?Dat gezeur om niks.....ferrarri.....ja ik was ervoor aan het sparen,maar ik hoef em niet meer hoor
Waar zit het probleem dan eigenlijk?Dat gezeur om niks.....ferrarri.....ja ik was ervoor aan het sparen,maar ik hoef em niet meer hoor

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik begrijp wel dat ze zich met die regels beperkt voelen en de F1 niet meer zien als 'top of the bill' (of in ieder geval hoop ik dat ze het zo bedoelen
)
maar waarschijnlijk draait het alleen maar om geld, en als ze vooraan gestaan hadden, waren ze het overal mee eens geweest

maar waarschijnlijk draait het alleen maar om geld, en als ze vooraan gestaan hadden, waren ze het overal mee eens geweest
Jaaa ik heb het boekje 'I always get my sin too'Wouter de Wit schreef:Dan moet je "I allways get my sin" eens lezenRiël Notermans schreef:T is dat niemand het foute engels wil zien![]()

Maar niet op een toesenbordLuco/Alpine-racer schreef:niet altijd rielRiël Notermans schreef:Button vertaal je toch met knoop?
push that button
dan is het toch echt knop

Maar ik begrijp best dat het onzin is wat betreft die budgetten. Een team als Ferrari kan zeker niet functioneren met die budgetlimiet. Is ook onzin, de teams zijn erop ingericht om het drie of vierdubbele uit te geven. Dat 'bezuinig' je niet weg, en de belangen voor de teams in de F1 zijn ook zo groot. Nee, stomme regel zeker, enerzijds. denk dat de voordelen (meer competitie) niet afwegen tegen de nadelen van het verliezen van de grote teams.
Het probleem is niet zozeer dat budgetplafond, geloof ik. Je hoeft je er blijkbaar niet aan te houden, maar als je dat wel doet heb je veel meer privileges (aantal testdagen, etc.) Ik zal straks effe zoeken of er een lijstje van te vinden is...
Bron: http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9290.htmlA new Costs Commission will monitor and enforce the budget-cap regulations. Those teams accepting the cap will be able to run constantly adjustable wings, engines with no rev limit, more powerful KERS systems, and - in theory - four-wheel drive. They will also be allowed unlimited out-of-season track testing with no restrictions on the scale and speed of wind tunnel testing.
Dat wil dus zeggen, dat wanneer je je niet wilt neerleggen bij een budgetplafond van 40 miljoen pond, je al deze voordelen niet hebt.
Je krijgt dan als het ware 2 klasses binnen de F1 en dat is verre van wenselijk, lijkt me.
-
- Contacteer:
gaat nergens over zo inderdaad. soort van formule1 en gp2 in 1 race krijg je dan volgens mij
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
was weer een saaie monaco.. (hoeveel races nog tot button WK is?)
nu eens kijken wat de indy500 brengt. vast meer spektakel dan monaco
nu eens kijken wat de indy500 brengt. vast meer spektakel dan monaco