Is er interesse in Mintex schijven voorzijde en blokken voor de Clio16v / Williams? Het betreft standaard Mintex schijven en blokken.
Ik heb plannen om op Ebay een setje te bestellen bij een bedrijf uit de UK. De schijven en blokken zijn 43,33 euro per set. De verzendkosten zijn 33,65 euro per set. Bij 2 sets of meer bieden ze een korting op de verzendkosten van 33%, te weten 22,43
Afhankelijk van het aantal bestellingen zal ik de verzendkosten middelen.
Volgens mij wel een mooie prijs voor een setje remschijven+blokken?
Aangezien ik mijn eigen set op niet al te lange termijn wil ontvangen wil ik toch uiterlijk eind deze maand een of meerdere sets bestellen. Mocht je vragen hebben of een set willen bestellen laat me dit dan per PM weten.
Bestelling is definitief na ontvangst van je betaling. Als ik ze binnen heb kunnen ze worden opgehaald in Breda of worden verstuurd binnen Nederland voor rond de 13 euro (exacte tarief TNT weet ik niet)
Voor meer info, zie http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 3DWatching[/b]
Groupbuy Mintex schijven en blokken voorzijde
Ah goed initiatief Frank
Alleen zijn dit volgens mij originele vervangingsblokken? Ik zou aanraden om M1144 te nemen, dat is voor licht sportief gebruik (beetje vergelijkbaar met DS2500, zit er net iets onder.) en heeft niet zo snel last van fading bij lekker doorrijden in de bergweggetjes.
Anders zou ik toch bij autopartsonline schijven+blokken scoren, die textar sportblokken zijn echt goeie bang 4 buck's

Alleen zijn dit volgens mij originele vervangingsblokken? Ik zou aanraden om M1144 te nemen, dat is voor licht sportief gebruik (beetje vergelijkbaar met DS2500, zit er net iets onder.) en heeft niet zo snel last van fading bij lekker doorrijden in de bergweggetjes.
Anders zou ik toch bij autopartsonline schijven+blokken scoren, die textar sportblokken zijn echt goeie bang 4 buck's
-
Heb ff gekeken op autopartsonline, thnx for the tip 
maar ik kom dan toch aan 113 euro ex. verzend voor een setje schijven+blokken. Scheelt toch wel een hoop geld met die ik op het oog heb. Ik heb echter verder geen idee wat de onderlinge verschillen zijn qua prestaties. Ik hoor over het algemeen goeie verhalen over Mintex. Dit is overigens wel gewoon standaard spul wat als een set besteld wordt.

maar ik kom dan toch aan 113 euro ex. verzend voor een setje schijven+blokken. Scheelt toch wel een hoop geld met die ik op het oog heb. Ik heb echter verder geen idee wat de onderlinge verschillen zijn qua prestaties. Ik hoor over het algemeen goeie verhalen over Mintex. Dit is overigens wel gewoon standaard spul wat als een set besteld wordt.
1144 is wel beter dan standaard hoor, ik heb dat spul op m'n Corolla zitten en waar ik met standaardblokken rechtdoor de tarzan uitvloog, gaat het met die M1144 10x beter.jacques schreef:Even opletten: 1144 is vergelijkbaar met standaard, 1155 is vergelijkbaar met DS2500, 1166 is vergelijkbaar met DS3000. 1166 is niet voor straatgebruik bedoeld.
Succes
Wel na een x aantal rondes gigantisch aan het roken gekregen, maar het bleef tenminste remmen

Ik heb geen direct vergelijk op 1 auto, maar m'n clio met DS2500 remt wel iets harder, maar toch zit die M1144 er niet heel veel onder.
1155 is wel beter dan DS2500 en 1166 komt wel aardig overeen met DS300 als ik Ronald zo hoor.
@Frank, geen zin om nu te kijken, maar die 113 is met standaard schijven?
-
Jep, dat zijn de goedkoopste schijven en blokken op autopartsonline.
hebben ze ook schijven en blokken voor een 19 1.8 RT? moet toch nieuwe hebben.
als het ff kan voor EN achter. mocht het niet lukken, geen probleem
als het ff kan voor EN achter. mocht het niet lukken, geen probleem

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ray, kijk anders ff op de link in de startpost of jouw type 19 er bij staat.
ow, ik dacht dat jij dat ondertussen al gedaan had 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
1166's komen volgens mij wel aardig overeen met DS3000's inderdaad, ze zijn inderdaad niet voor straatgebruik heb ik wel eens gehoord, hebben dan ook geen E-keur..
Remmen koud ook heel prima hoor alleen piepen als een gek
heb ze overigens op originele gladde schijven zitten.
Remmen koud ook heel prima hoor alleen piepen als een gek

-
Topic mag dicht, de bestelling is geplaatst