Update:
Gister mn bellenvat mogen ontvangen. Zag er prima uit. Even schoongemaakt spoelt en geblazen.
@Steven, je had gelijk. Die Doseur zit indd in het bellenvat zelf
Na het eten natuurlijk gelijk begonnen. Klusje viel nog best tegen moet ik zeggen. Als aller eerst liep ik te klote met de kvs eruit te laten lopen (zonder het op de grond te laten vallen).
Maar een slang losgetrokken en in kvs reservoir blazen. Toen liep het er mooi in een emmertje uit.
Alle oude slangen los gehaald en eruit getrokken

Toen kwam ik nog wat bedrading tegen wat er gewoon niet uit zag.
Dit ook maar direct netjes ingetaped en indien nodig een mooie geribbeld draad omhulsel (of hoe dat ook mag heten).
Beetje schoongemaakt onder de kap met remmenreiniger.
Toen de nieuwe slangen gaan monteren

Deze zaten er zo in. De slangen pasten allemaal prima!
Uiteindelijk hield ik 2 slangen over ivm de carterontluchting die ik anders heb lopen.
1 tip: Koop NOOIT maar dan ook NOOIT slangenklemmen bij de Big Boss. God kolere wat een pokke dingen zijn dat. Zonde van mn 40eu geweest. Hoe dan ook toch netjes vast gekregen allemaal.
Het werd op een gegeven moment weer donker en ben ik maar alles gaan opruimen. Alle nieuwe slangen zitten op zn plek. Moet alleen nog even kvs erin laten lopen, ontluchten en de ic + slangen monteren.
Even snel een fototje geschoten

Mooiere foto's volgen nog!

Nog even wat tireps voor de puntjes op de i.
http://www.techzine.nl/f/g/31262phpIYUpV4.JPG[/img]
--------------------------------------------------------
Nou kwam ik gister onder de rvs olie toevoer slang naar mn turbo een soort van sensor tegen met een los stekkertje.
Weet iemand waar deze voor dient? Waarschijnlijk heeft deze al vanaf dag 1 los gezeten maar hebt niks gemerkt.
--------------------------------------------------------
Verdere plannen:
Kleppen deksel rood spuiten.
Veerpootbrug opnieuw spuiten. Kleur weet ik nog niet

En natuurlijk de clio 16v remmen. Schijven komen 22 mei pas uit productie en komen dan vanuit Italie richting the Netherlands.