zo het verhaal dan maar.
de gebroken motorstun was redelijk snel opgelost omdat ik nog eentje had liggen.
vervolgens vanochtend beginnen te bellen met de DPD om 09:00h lagen de remblokken nog in Tynaarlo in het depot en gingen ze met de chauffeur naar Roden.
vervolgens dus om 10:00H naar de chauffeur gereden hij was bij een klant in Roden waar ik mijn pakketje dus kon komen oppikken.
om 10:30H lag ik de nieuwe set Ferrodo DS 3000 te monteren en om 11:05 H reed ik bij ons de straat uit met de Clio op de aanhangwagen.
inschrijving was tot 12:00H dus ik was om 11:45 op de TT baan in Assen.
gelukkig precies op tijd
twas allemaal wel haasten maar is toch maar weer mooi gelukt.
vervolgens na de inschijving snel de auto van de kar en de banden op de juiste spanning brengen.
13:00H start de baan op.
na 2 ronden rijden even de baan weer af en alle wielbouten controleren alles ok
dus maar weer gaan.
tging echt super! auto liep snoeihard maar mijn slicks werden wel erg snel minder veel trillen in het stuur enzo.
ik rijdt altijd op oude 2e hands meuk dus die zijn snel op.
voorbeeld van je banden echt opracen hieronder ik schrok wel toen dat gebeurde.
snel nog even fotos gemaakt voordat ik de baan op ging om 13:00H
na mijn 2 voorbanden gewisseld te hebben voor een set "nieuwe"gebruikte slickies en diverse mensen met me mee gehad te hebben.
reed ik mijn persoonlijk snelste ronde van 2,13 even compleet aan gort met een supersnelle 2,11 en das gewoon erg goed voor zon cliotje
verschillende Aprisco (ex Ziengs cup BMW`s met 6 cilinder hadden het gewoon erg moeilijk met mij)
en das gewoon heel erg gaaf om als amateurtje met die jongens op en soms er over te kunnen rijden.
helaas werd ook deze set michelins weer erg snel minder en aan het eind zo rond 16:30H sloeg het noodlot toe.
iets te hard natuurlijk en slicks die helemaal op waren (staaldraad kwam er al weer doorheen) en markie spinde in een bocht.
op zich geen enkel probleem ware het niet dat men in de bochten stapeltjes van 2 banden hoog had neergelegd om het gras te beschermen met het oog op de naderende TT.
ik pikte net zon stapeltje mee met als gevolg een mooie deuk in mijn deur
anyway verder was de dag erg geslaagd en zeur ik ook niet zeker niet met zon snelle tijd als vandaag.
thoort er gewoon bij zullen we maar zeggen.
auto staat inmiddles bij de schade hersteller die even gaat uitdeuken zonder spuiten (thoeft ook geen showcar te zijn immers dus je zal er wel wat van blijven zien).
verder top

dag gehad echt geweldig gewoon en super mooi weer.
@arco idd vindt ik de bestickering zelf ook wel erg geslaagd.
zal het voorbeeld van de vroegere berijdster van deze auto ook nog eens
posten hier.
aan de hand van die fotos heb ik de bestickering een nagemaakt om het een en ander weer een beetje origineel te krijgen zoals vroeger.
Schade!!
![Afbeelding]()